![]() |
Geen lol zonder drugs
Wat is dat toch... ik vraag aan een groepje vrienden, zullen we wat leuks gaan doen? Krijg ik echt zo'n antwoord, ja maar we hebben geen wiet... :P
What the fuck? Doe eens even normaal, je kunt ook lol hebben zonder een jointje gerookt te hebben hoor... Wat gaat er in hun om, want dit is echt niet tof... gebeurt namelijk heel vaak, wil ik eens wat leuks gaan doen, gaan we blowen om het blowen zelf. En ja ik heb ook andere vrienden, maar die wonen te ver weg. :P |
met wiet erbij is gewoon harstikke leuk. jij hebt nog geluk mijn vrienden blowen niet, doen nooit iets leuks, als je vraagt kom gaan we karten ofzo hebben ze altijd een rede.
zijn echt zwaar saai |
Citaat:
Ik heb ook vrienden die snel naar huis sprintten en dan gauw computer aan en op MSN. Echt kut is dat... ik ken verder niemand die een beetje in de buurt woont en die als ie sober is leuke dingen gaat doen. |
pff je kan toch ook wel zonder lol maken
misschien heb je gewoon saaie vrienden? |
dat, beste knul, noem je nou pubertijd
|
Citaat:
wat er in hun hoofd omgaat ? waarschijnlijk is t een gewoonte geworden, en denken ze dat het met wiet vele malen gezelliger is(nou kan wiet wel degelijk wat toevoegen kwa t slagen van de avond/middag)... so it's up to you om dat ff te zegge tegen ze of niet... ennuh als ze niet luistere is t kut.. btw als zij blowen neem ik aan dat jij niet verplicht bent om mee te hijsen, dus je kan gewoon meegaan zonder te blowen...lijkt mij. |
pfff zonder wiet is het ook 9 van de 10 keer supersaai
|
moet toegeven dat ik ook niet altijd zin heb om wat te gaan doen als er geen wiet is :o ... als k de hele dag al niet vooruit te branden ben en iemand zegt kom we gaan smoken en wat leuks doen ga k wel mee omdat ik weet dat t dan ook idd nog leuk kan worden, als ze zeggen kom we gaan wat leuks doen en er is geen wiet heb k dan geen zin om te gaan...
maar meestal heb k t ook zonder wiet goed naar me zin hoor ;) maar als t altijd zo gaat heb je misschien idd gewoon saaie vrienden :p |
hmmmzz... idd, ok... maar ik weet als ik mee ga en ze gaan blowen zit ik op een gegeven moment ook weer mee te doen omdat iedereen aan mij een joint passt...
ze zijn als ze niet stoned zijn ook wel relaxed, maar buiten school willen ze gauw naar huis en computeren en blowen enzo... daar heb ik dus niet zo erg zin in. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het valt me zo op, dat die mensen niets willen doen. Ik vroeg het aan een jongen, hij zei: "Ik weet niet wat het is man, maar... eehhh... de wereld is gewoon een betere wereld als je stoned bent". :rolleyes: :( :) |
Citaat:
|
t kan best leuk zijn zonder wiet, maar dan moet er wel alcohol zijn...
zonder kan het ook leuk zijn maar is het vaak niet..:o |
idd! het kan altijd leuk zijn zonder drugs!ik ben zwaar tegen drugs maar dat komt door wat ik mee heb gemaakt met iemand waarvan ik hield....die gebruikte ook drugs en is finaal de fout in gegaan!zoow erg zelfs dat ie door zijn eigen familie in elkaar geslagen word!en dan vind ik dat je na mot denken over wat de gevolgen ervan zijn...ik gebruik zelf nix....heb nog nooit een hijs van een joint gehad en ik kan egt los gaan als ik op stap ga!dus je heb het egt niet nodig om gezellig te zijn!!!! (n) drugs is gewoon slecht en iedereen zou dat moeten beseffen!
|
Citaat:
|
Citaat:
zouden es een joint moeten roken, dan zouden ze dat in elkaar slaan wel achterwege laten |
heej ook harry........het is heel wat anders als je ook nog us van je familie gaat stelen en gaat roddelen over ze dat je nichtje een hoer is enzoow.......of over je broer zeggen dat hij een wijf gaat verkrachten terwijl die zelf 2 kinderen heeft.......en dat is de reden waarom dat diegene in elkaar is geslagen door zijn bloedeigen broer......omdat ie zulke dingen had verzonnen......dan zou ik hem ook pakken hoor......het is dan wel me neef....maar da maak nie uit......tog???
|
Citaat:
|
drugs zijn wel slecht.......licht eraan wat voor drugs......als ik kijk naar me vriend.....die heeft alles al gehad.....en die werd er niet beter op!die ging zelfs slecht achteruit...daarom is ie gestopt....dus het is wel zeker slecht.....maar meningen verschillen...... :confused:
|
Volgens mij is stoeipoesje een beetje kortzichtig.........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet zwart-wi(e)t, soms tijd om te smoken, soms niet. Simpell als dat toch? Als je maten dat niet snappen doe je toch gewoon niet mee? |
heej schizox...hoe bedoel je kortzichtig?da snap ik nie egt..... :confused: bedoel je dat ik maar 1 kant van dit onderwerp zie?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |