![]() |
heb jij dat nou ook..?
...gigantisch veel eten wanneer je moet leren?? Ik doe nix anders man, ren de hele tijd van mn kamer naar de keuken en weer terug! das nie zo best eigenlijk, zo net voor de vakantie...ghihi XXXXXXXX
|
Ja, ik heb nu toetsweek en loop echt heel de dag te eten, mn broertje zei net nog dat ie me een vreetzak vind. Ik heb ook zo'n zin in brood en vooral met zoet beleg, en helemaal niet in chips en dat soort dingen. Ik eet in de toetsweek vaak studentenhaver, dat werkt wel goed.
|
Niet normaal. ik krijg altijd tijdens het leren vreselijk trek in van die zwart wit snoepjes, je weet wel... van die salmiakdingen. niet echt fijn als je in een proefwerkweek zit en 2 kilo probeert af te vallen... :(
|
Echt wel! Meestal eet ik als ik thuis kom van school een boterham en ga ik daarna leren, alleen ben ik na 5 minuten alweer beneden om chocola mee te jatten naar boven ofzo :D:o:)
|
gelukkig, ben niet de enige zo te horen :)
Normaal heb ik nooit zo'n honger midden op de dag, maar als ik moet leren krijg ik wel vaak trek in koekjes/chips. |
Ik heb dat zelf helemaal niet, ik vergeet juist te eten...
Mijn vriend had dat vroeger heel erg, hij bleef de hele dag doorleren en dooreten, super veel eten.. en tja, natuurlijk wél vanalles eten maar nooit naar de wc gaan, dus dan raad je al wat er gebeurde in zijn toetsweken :o :D |
Mmm, ik heb donderdag ckv2 examen, ik ben waarschijnlijk niet de enige ook, en als voorzorgsmaatregel heb ik 4 zakken zoete en zure snoepjes ingeslagen. Nee, VERGETEN gaat niet meer.
|
Ik heb ook vreetbuien, vooral CHOCOLAAA :D En verder alles wat er te eten valt, zoet of hartig of whatever... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |