![]() |
[digital coloring] Kleuren voor een maat van me..
Aight hier weer eens wat van mij, de tekening is dus NIET van mij, maar van een maat van me! ik heb de kleuren gedaan, ben ondertussen bezig met die 'futuristic pinup' duurt nog wel even voor die klaar is, maar hoop dat 't gaat lukken!
anywee here is it! http://members.lycos.nl/vincentbissc...olors-copy.jpg |
Kei... Marvel...
Heerlijk. |
zowel kleuren als tekening zelf d0pe (y) ;)
|
Idd een zeer kewle tekening en inkleuring!! Vind t wel beetje jammer dat de lijnen wat vervagen soms waar het groene is aangebracht. Zoals bv bij de linker metalen pin. Maar zoals ik al zei, zeer :cool: !
|
Zeer. Maar dan ook Zeer dope. (y) (y)
|
oeh, erg tof...
ik vind dat groen juist gaaf! alleen ik heb iets met dat been... voor mij gevoel is die een beetje vreemd ofzo. nouja ik vinem goed (y) |
Thnx guys! :)
Nas-t-zeekoe: z'n been, de lineart? of de kleuren.. anywee thnx :) binnen zeer snel meer werk van mij gekleurt :D |
Bepaalde dingen steken wat tegen elkaar af. De gloed van de ogen en van het 'slijm'. Dat slijm opzich staat ook niet zo goed. Dat moest misschien iets meer transparant. Voor de rest is hij strak!
|
Pff... die dude tekent ook al zo dope..
Tekenen al je vrienden zo ofzo ? ;) |
vreselijk vet!!! (y)
ik houd zowiezo al van comic achtige characters, en dit is echt wel heel vet, zowel tekening als inkleuring...dikke props hoor.. |
ja meesterlijk :D (y)
|
oke vertel mij hoe je dit nou maak ,,want ik begin gek te worden ! ..
doen jullie dan via zo,n teken ding die je op je computer kan aansluiten of zo ? TELL ME ! |
wat anders dan respect kan ik hier op zeggen???
doop man...wederom... |
gaaf hey
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |