![]() |
Chips
OK laten we t ns hebben over wat iedereen de lekkerste soort chips vindt :)
Men beginne bij mij...geef mij maar Nibb It die zijn echt verslavend :cool: |
prrrrrrringles de gexte...
wow....dikke verslaving :o |
Chester Balls.
En Naturel. (met ribbels) |
gewoon naturel chips, zonder al te veel zout. Met cola/melk erbij mij favoriete (eet)zonde :o
btw. bolognese (van lays) en cheese union zijn ook wel goed te eten :) |
paprika chips of doritos dippas zonder dipsaus.
|
Ik heb geen favo :o
Lays naturel chips zijn een eventuele favo. |
Ik hou niet super van chips, maar als het moet eet ik het liefste van die naturel doritos met hot dipsaus, lekker veel en de hele dag door :o :)
|
Bugles
Dorito's in die groene zakken Parika chips van Lays |
pringles, bolognese, bugles en oranje doritos, oeh gevoelig dit :o
|
Mediterainnes - met die Feta , of tomaten smaak
en Cheetos-frites en ze hadden in Tsjechie uberheerlijke chips, van "bramburky" ofzow. Echt heeeerlijk, lekker dik en knapperig :) mjammie.. |
Pringles, bijna alle smaken, en chips met de smaak American Cream... :D
|
umm ik vind geribbelde paprikachips t lekkerst :p
|
*Groene Doristos............!?!!!?!*
|
Ik heb geen favo. :)
|
Naturel, paprika, bolognese, Doritos blauw of oranje, Bugles, 'frietjes', etc.
|
Citaat:
|
Eeet niet vaka chips, maar als ik het doe neem ik toch het liefst Buggles (schrijf je dat zo?) of Doritos.
|
nibb-it, pringles, doritos, goedkope-samo-naturel-chips-met-belachelijk-veel-zout.. ik vind het allemaal lekker :o
|
Chips......... is lekker!!! MMMMM!
Heb vanmiddag paprika naar achteren gewerkt! Errug lekker! Maar doritos is nog veel lekkerder! En af en toe cream en chives ook..... maar niet te vaak! En pringles bolognese..... en ene bacon met ribbeltjes is ook wel lekker! Laatst voor het eerst gehad bij een vriendin!! I LOVE CHIPS |
Lays Mediterraneas Tzatzjiki (y)
De andere smaken van Lays Mediterraneas vind ik ook erg lekker. Pringles ook. Van de 'gewone' chips vind ik de geribbelde paprika het lekkerst. Zowel van Lays als Aldi. |
oranje doritos & ham kaas
|
gewoon naturel,....en Heartbreakers,....die zijn zooooooooooo lekker,...zit alleen zo weinig van in een zak:(
|
Naturel ribbel chips.
Pringles en kaas/uien vind ik ook lekker, alleen eet ik bijna nooit. |
hamkaas
bolognese mediteraneen tzjaziky en tomaat en de nieuwe lays heinzketchup chips |
mediteranee tomaat
lays tomate ketchup hamkaas buggles cheese/onion doritos die zijn allemaal lekker, ik zal er vast nog wel een paar zijn vergeten :) |
Ik eet bijna nooit chips, is heel slecht voor je...
Maar vroeger vond ik normale ribbelchips heel lekker en pom beer. |
paprika ships met ribbeltjes en paprika pringles vind ik echt de lekkerste!
|
Naturel Ribbelchips
Dorito's Paprika Verder is chips (naturel, paprika, bolognese) met een dipsausje van Calvé ook errug lekker |
woei
pringles zijn allemaal lekker en die groene dorito's ook :cool: |
paprika en hamkaas :cool:
|
ribbel paprike en dip tortilla
|
phoe laat mij niet beginnen over chips! :o
-Lays mediterraines (oid) feta + tomato basilicum. Helaas hebben ze de Olivia niet meer maar nu de Tsatziki maar die vind ik niet zo lekker. -Heartbreakers (hartjes) -Mama mia's -Lays Cheese onion -Dorito's cajun salsa etc, etc |
de ketchup chips!!
Vroeger hadden ze die gewoon in de winkel (lees: 8 jaar terug) maar nu zijn ze er weer GELUKKIG!! alleen bij onze albert issie er nog niet te koop. wel op school in van die belachelijk kleine zakjes. |
bolognese van lays en croki
en buggles mjammmm |
lays Bolognaise
|
Smoked Bacon van Smiths (ik weiger de naam Lays te gebruiken), geweldig dat die er weer is (y)
|
Cheese Union (y) (y) :D ;)
Cream & Chives (y) (y) :D ;) Paprika of Naturel (y) :D Hamka's gaat ook nog wel. (y) Maar wel allemaal van Lay's. Croky is echt niet te vreten. De paprika smaakt vaag en de naturel zit bijna geen zout op... |
naturel met ribbels zijn echt heel lekker! vooral die van lays!!
ik ben echt geen merken freak, maar die gaan toch boven die iets goedkopere chips! |
Grappig "feitje"... Pas hebben we op mijn school een test gedaan met 3 soorten chips.. Blind getest door bijna 30 mensen.. 2 mensen vonden Lays het beste.. 12 mensen ging voor c1000 en iets van 10 mensen ging voor een nog vager merk (ben het kwijt)...
Denk dáár maar eens over na.. Anyways; ik vind cheese/onion van Lays lekker en die paarse en groene pringles... Maar die mag ik niet vaak, dus normaal eet ik naturel en van die pindadingen van een onbekend merk (danm ben ik het weer kwijt) |
ik vind Hamka's het allerlekkerst (y)
Cream & Chives en Smoked Bacon zijn ook erg lekker ik vind bijna alle chips lekker, behalve de chips van Croky, die zijn echt goor |
Citaat:
|
Oh, Pringles zijn ook heel erg smakelijk :)
*gaat vanmiddag een bus halen :P * |
Nibb It
Wokkels Bolognaise van Croky Mediteraneas Buggles Pringles Mama Mia's Doritos naturel En dan nog van die ronde chips met groene stukjes erin/erop. Het zit altijd in zo'n groene zak, maar ik ben de naam even kwijt. Die zijn namelijk heerlijk, maar ook hard ongezond. |
hamka's !!!
Ik ben echt een chipsverslaafde. Ribbels vind ik ook lekkerder dan gewone trouwens. |
Naturel, Cheese Onion, pizza... en van Lays of Pringles het liefst...
|
wokkels
|
Nibb it
|
Bugles
Cream&Chives Doritos Cool American Doritos de oranje, weet naam ff nie :o Cheese & Onion Naturel ribbeltjes |
Citaat:
|
paprika superribbelchips (??) van lays :cool: :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |