![]() |
compliment
heey,
toennet ging het mis, want ik had op een verkeerd knopje gedrukt :( dus ik typ het nog een keer opnieuw en daarna niet meer :D Dit is een beetje naar aanleiding van de topic, waarin wordt gevraagd de positieve kanten van jezelf te noemen, en waar je tevreden mee bent. Daar hoor je het van jezelf! Dat vond ik echt een goede topic, maargoed, ik dacht dat het veel mensen (op het psychforum) wel wat opvrolijkt als je van andere mensen hier een compliment krijgt. Hieronder staan een aantal zinnen die je dan over een ander kan aanvullen. Je kan natuurlijk ook zelf wel wat bedenken Ik heb forummer staan, hier kan je natuurlijk ook forummerS van maken he :D Nou, wat ik verder nog wil zeggen, is dat de mensen die zich nu niet gelijk bij de eerste replay zien staan, niet gelijk :mad: of :( moeten worden, ze komen er vast een keer tussen te staan, en zo niet; IK VIND JULLIE ALLEMAAL SCHATTEN!!! (maar ik kan nou eenmaal niet iedereen gaan opschrijven... deze forummer steunt mij heel goed op het forum: --- blueeyz03, miss helena, loontjuh ---- (nog meer mensen, kan ff niet op de nick komen) deze forummer geeft altijd/meestal goede raad: blueeyz03, leonoor, enehmmm......... deze forummer vrolijkt mij altijd erg op... sterre (door haar topic, met dat verhaaltje voor als je je depri voelt) --- mazemouse deze forummer wil ik een dikke knuf geven omdat.... blueeyz!! Ik kan met alles bij haar terecht, dankje meid! deze forummer heeft de volgende kwaliteiten.... het is mij opgevallen dat veel forummers goed kunnen dichten (sommigen zitten ook op DoP... maar anderen plaatsen hun gedicht hier...) deze forummer spreek ik ook buiten het forum omdat.... blueeyz03, ik ken haar al van voordat ik op dit fourm kwam, ze had me dan ook aangeraden mn verhaal hier te doen.... loontjuh, sinds kort pas (gister) nogal wat pm's over en weer gegaan, goed gesprek... aboe, ze had me toegevoegd naardat ik een paar keer had gereageerd op haar topic, van die brief aan haar moeder diddl'tje, rare reden, ik was het niet met hem eens hij niet met mij, maar nu kunnen we het heel goed vinden (y) ik heb nog meer mensen in mn lijst, kan alleen ff niet op hun nickname komen. De voornaamste reden dat ze in mijn lijst staan is natuurlijk; omdat het stuk voor stuk lieve mensen zijn! deze forummer wil ik nog heel even heeeeeeel erg bedanken omdat.... blueeyz03 (voor de verandering ;)) omdat ze me er toe heeft aangezet mijn *geheim* aan iemand te vertellen, omdat ik alles bij haar kwijt kan. Alle mensen die mij hebben gesteund als ik met een probleem zat, diddl'tje, omdat hij mij belangrijke dingen heeft laten inzien. voor deze forummer heb ik op het moment veel respect omdat: kazanka --> omdat die op het idee is gekomen een topic te openen waardoor mensen naar hun positieve kanten gaan kijken (y) en daarbij dus ook smilegirl (topic: eens een keer wat leuks) DutchECK omdat hij 'uit de kast is' blueeyz03 --> omdat ze dingen goed kan verwerken anouk4life --> omdat ze die vriendin wilt helpen, en ondanks dat ze bang was, dat die vriendin boos op haar zou worden dat ze het verteld, TOCH stappen onderneemt ik weet, ik ben heel veel mensen vergeten, maar zoals ik al zei: Ik VIND JULLIE ALLEMAAL SCHATTEN!! okay.... dat was het xxxx wendy p.s. ik weet niet of dit soort topics mogen, zoniet verwijder het dan maar... (liever niet, heb het 2 keer moeten intypen hahah) |
deze forummer steunt mij heel goed op het forum:
nouja, dat zijn gewoon de forummers waar ik nog regelmatig gesprekken mee heb op msn.. zijn er een aantal, maar de eersten die me te binnen schieten zijn toch wel SpiT en loempia addict (maar die ken ik allebei irl) en Nighttime Bird.. deze forummer geeft altijd/meestal goede raad: geen idee, ik open zelf nooit zo vaak topics hier om om raad te vragen.. deze forummer vrolijkt mij altijd erg op... geen idee. deze forummer wil ik een dikke knuf geven omdat.... ik heb de laatste tijd niet zo van die knuffel-behoeftes om eerlijk te zijn.. deze forummer heeft de volgende kwaliteiten.... ook geen idee.. deze forummer spreek ik ook buiten het forum omdat.... SpiT en nog een aantal die nooit op psychologie komen, omdat dat zoiezo al vrienden zijn van me.. mjah, en die paar mensen die ik op msn heb. pfff.. voor de rest heb ik geen idee :/ ik ben slecht in dit soort dingen.. |
Misschien voelen de mensen die geen compliment krijgen zich des te lulliger. Ik niet, daar niet van ;)
Ik ga niet die hele lijst invullen, daar kom ik niet genoeg hier voor.. Maar ik wou even tegen JOU zeggen ("...; )"), dat ik jou echt knap vind. Ruilen? |
Citaat:
|
Citaat:
mmm... ik vind mezelf, iig qua uiterlijk niet knap hoor :D :o maar jij zal toch ook niet lelijk zijn?!!! (ik vind bijna niemand echt lelijk duzzz) |
Citaat:
(heb ik hem niet voor niets 2 keer ingetypt) maar btw, ik had er ook bij gezet dat ik iedereen hier SCHATTEN vind hoor... voor het geval mensen zich anders zo lullig gaan voelen, de mensen die ik nu heb opgeschreven, daarvan ken ik een paar wat beter en sommige vallen me echt op, dat houdt niet in dat ik anderen niet goed vind.... snappie? |
Citaat:
Nee ik vind je knap qua uiterlijk (heb je cu2 bekeken), want ik ken je niet echt wat betreft innerlijk... Pf, je hebt echt geen reden om te denken dat je niet knap bent hoor :p. |
hum ken niet zoveel mensjes hier
maar voor iedereen hiero jullie zijn allemaal schatten en thx voor juillie hulp een steun en sta ook voor jullie klaar... maar 1 persoontje wil ik het wel persoonlijk zeggen: faith666: je bent echt een schat meis en ik mis je verschrikkelijk, wat is er gebeurd? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken na jou, Wen, niezo heel veel en heb ook niezo veel contact met anderen op msn ofzo... K zou duzz ff nie weten naja Miss Helena en *Suus is ff de naam kwijt* van nog een meisje die ik af en toe op msn spreek en Frummel is ook lief! Meer weet ik ff nie en idd iedereen is wel lief en geeft goede raad! |
wow, thx ben al 2 x genoemd :)
Ik ga niet aan zo'n lijstje beginnen, vind t nog niet eens zo'n slecht id hoor, maar k wil geen mensen overslaan en ben bang dat k dat misn per ongeluk ga doen. |
ik ben nooit genoemd :'(
|
Citaat:
indirect ben je wel tig keer genoemd, want iedereen zegt de hele tijd dat hij iedereen lief vind :D maarreh, je kan zelf het lijstje wel invullen hoor ;) |
Citaat:
Okee, ik ken je eigenlijk ook niet, maar je zal best wel veel goede eigenschappen hebben... overigens moet je het geen ramp vinden als ik iemand niet ken... ten eerste ben ik slecht in namen, ten tweede is dit de eerste keer zinds meer dan een half jaar volgens mij, dat ik weer eens op psychologie kom kijken :) |
hehe was maar grapje, ik sta niet te springen om complimenten... Ik reageer namelijk niet om goed over te komen, maar om over te komen zoals mezelf. OF dat nou wijs of niet is, het zal vaak wel 'slecht' overkomen, naja boeiuh :)
|
een half jaar niet geweest, dat verklaart een hoop, zolang ben ik nog geen lid, nog maar een paar maandjes
maar jij zal ook vast veel goede eigenschappen hebben hoor :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ps. sinds gister weer eens op scholieren gekomen... hang meestal bij "Liefde & relatie" rond |
wow! wel 1.....2 keer genoemd...!!!!
voelt zich zeer vereerd.. :D:D:D:D thnx! stuur je zo wel ffies pm.. had ik nog beloofd. kusz... |
Citaat:
|
Citaat:
ik ken haar trouwens ook persoonlijk we zitten bij elkaar op school en scouting, tis mijn beste vriendin |
hmm grappig topic weer
net zo als dat foto topic.. is dit wat bij de subcultuur forummers hoort? :D :rolleyes: :p let maar niet op mij :):p |
Citaat:
|
dit is wel een ontzettend lief topic :)
|
Citaat:
kus, |
Citaat:
|
hey Wen, eigenlijk ben jij de enige aan wie ik een complimentje wil geven, want verder ken ik nog niemand, maar ik hoop dat dat nog komt... ;)
enne, natuurlijk om je uiterlijk, maar dat weet je al omdat ik dat al vaker gezegd heb en ook om je innerlijk, je hebt mij best wel geholpen met mijn faalangst en je bent gewoon heel lief, duzz, een heel groot complimentje voor WENDY !!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gaat iemand nou echt een keer dat lijstje invullen of.... :D ;) nee hoor, moeten jullie zelf weten ;) xxxxxxxxxx |
Citaat:
ik ben jou helemaal vergeten :o maar jij bent ook een heel lieve meid hoor!! :D en big brother, jij ook tnx! |
:D en hierbij nomineer ik 'it's just me' (ofzow) ook nog ff.
weet altijd wel goeie dingen te zeggen... (y) (offopic) ik zit zelf het meeste op mn eigen topic te reagern :o |
Citaat:
maar de mensen die ik goed genoeg ken om een complimentje te kunnen geven, weten (hopelijk) al dat ze goede raad geven, mij steunen, me opvrolijken, etc etc.. Geef niet zo snel complimentjes aan mensen die ik alleen van 1 topic oid 'ken'. :o |
Citaat:
kus! |
Citaat:
Maare na volgende week is deze drukke periode ff voorbij en dan beloof ik dat ik weer meer zal komen!!! En gothicje: Ik heb ook echt heel veel aan jou steun, zou niet weten wat ik zonder je zou moeten! |
idmind past nog op mijn lijstje van goede raad (mja, het is allemaal wel *wijs* wattie zegt) (y)
|
Hmmz ik snap t nut van deze topic niet echt :o
Komt op mij een beetje over als zo'n topic van ik laat even zien wie ik allemaal ken op dit forum... Als je iemand zo geweldig vindt hoef je daar toch geen bedanktopic voor te maken lijkt mij.. :confused: |
Citaat:
dan reageer je er toch lekker niet op :confused: btw, ik laat niet even zien wie ik 'ken' want in principe ken ik bijna niemand echt, niet irl... dusz nee, dat is de achtergrond niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik geef gewoon mn mening... dat mag hier toch, neem ik aan?? Maar wat ik dus vroeg is wat de achtergrond wel was. Ik snap ook wel dat het waarschijnlijk niet bedoeld is om te laten zien wie je allemaal kent... maar waarom dan wel?? |
Citaat:
Dit is een beetje naar aanleiding van de topic, waarin wordt gevraagd de positieve kanten van jezelf te noemen, en waar je tevreden mee bent. Daar hoor je het van jezelf! Dat vond ik echt een goede topic, maargoed, ik dacht dat het veel mensen (op het psychforum) wel wat opvrolijkt als je van andere mensen hier een compliment krijgt. Hieronder staan een aantal zinnen die je dan over een ander kan aanvullen. Je kan natuurlijk ook zelf wel wat bedenken tuurlijk mag je gerust je mening geven, als ik daar ook op mag reageren?!! Kijk, het maakt mij helemaal niet uit hoor, of jij het wel of niet leuk vind, ik maak me er dus verder helemaal niet druk om. |
Citaat:
En ja, je mag reageren op mij, en van mij hoef je je echt niet druk te maken om wat ik denk hoor, ik gaf alleen even mn mening. Maar laat maar zitten, ben een beetje in n kutbui, dus ik hou mn mond wel weer. |
Citaat:
kus! |
Citaat:
Maar okee, mensen, vat dit dus maar niet boos op ofzo, want dat was niet de bedoeling. |
Jep, complimentje voor kibbelen in een compliment-topic, heel kunstig.
//ItsJustMe\\ is lief. |
Citaat:
voel me zeer vereerd over het compliment, jij ook? KissMyJackass?!! |
:D (y)
|
echt wtf, ik heb dus echt totale schijt wat mensen in pixelland van me vinden, fuck deze topic echt, waar de fuck slaat het op
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |