![]() |
afknapper
Waar knappen jullie nou echt op af bij een meisje?
|
Als ze mij niet begrijpt, en andersom.
In andere woorden: ze moet een conceptuele denker zijn, met voldoende intelligentie. |
Slechte hygiene, een groot verschil qua iq,
pfff zoveel... |
Er zijn zoveel dingen waar ik me aan kan ergeren, van kleine irritaties tot totale afknappers. Maar algemene domheid is toch wel een groot minpunt.
Verder moet ze ook wel ongelóóflijk goed in bed zijn, wil ik haar vergeven dat ze op de LPF heeft gestemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Innerlijk:
Sletterigheid, arrogantie, verwaandheid, onverschilligheid, klef met andere jongens, onbetrouwbaarheid, als ze een dierenbeul is, etc. Uiterlijk: Als ze erg tuttige / mannelijke kleding draagt en/of heel kort haar heeft, verschrikkelijk dun, dik of lelijk is En wat ik verder nog vergeten ben.. |
goed in bed grote borsten aardig humor en ze moet mooi zijn
|
Citaat:
|
- Onverzorgd uiterlijk
- Veel te strakke broek en die dan in de sokken gepropt en dan zo'n kapsel waar een hele pot gel in is verdwenen.. Die jongens op m'n school zien er zo uit.. Walgelijk! - Arrogantie - Verwaandheid - Als ie gewoon echt dom is - Agressie - Iemand die discrimineert - Iemand met nix in zich, zo 1 die alles goed vindt, nooit eens initiatief neemt enzo, echt zo'n flauwe hap.. - Iemand die teveel aanwezig wil zijn |
Citaat:
ontopic : ook al ben ik een meisje ;) ik knap af op : player-gedrag, domheid ,jongens die niet van katten houden , egoisme , onverzorgde jongens, jongens zonder humor , jongens die zichzelf te serieus nemen , jongens die niet willen/weigeren om te dansen , moederskindjes , jongens die teveel , drinken,blowen,roken dus jongens die geen grenzen hebben .. |
slechte hygiëne
ballenknijpers als hij/zij een kat heeft. macho gedrag domheid |
Citaat:
- macho gedrag - te onverzorgd - geen humor - elke avond een ander - mij afkraken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heel erg dom = erg laag iq = gestemd op LPF |
Citaat:
LPF gestemd? :o |
Blablabla, alles is al gezegd. Hoe lang duurt het voordat de volgende topic hierover gestart wordt? ;)
|
knap af op:
- mensen die niet begrijpen wat ik zeg - mensen die het soort grapjes maken waar je 'tegen moet kunnen' een grapje is niet iets om tegen te kunnen maar iets om om te lachen, als iemand zegt 'ja, 't is een grapje, daar moet je tegen kunnen' dan heeft diegene mijns inziens een erg vreemd soort humor - mensen die zodra ze me ontmoeten iets over m'n uiterlijk zeggen begroetingen als 'hallo, mooi meisje', ieuw - mensen die discrimineren op welk gebied dan ook, en vooral als ze dat zelf niet eens doorhebben iemand ooit tegen mij: 'ik wil niet discrimineren hoor, maar ik heb echt zo'n hekel aan alle buitenlanders, en ook aan homo's' - mensen die vinden dat je normaal moet doen |
Citaat:
|
Ik kan afknappen op familie. Ben ik weer eens de enige? :o
|
Ik kan net zo goed Quoten, want het is al gezegd:
Citaat:
|
Pff, wat is nu een mega afknapper?
er zijn echt veel dingen waar ik me aan kan ergeren. De meeste argumenten zijn al genoemd maar ik ben wel van mening dat ze betrouwbaar en eerlijk moet zijn. Is ze dat niet dan staat dat direct gelijk aan een exit bij mij. |
Citaat:
|
Als ik eenmaal verliefd ben om wat voor lullige reden dan ook (ja, ik zoek ze zelf niet uit) dan vergeet ik alles wat nadelig haar is/kan zijn. Of ze verpositiveren gewoon.
Zodra je een half jaar tot een jaar verder bent en je gaat wat verder kijken dan je neus lang is kom je tot een paar nare details en die kunnen behoorlijk prikken. Maar gelijk erop afknappen is een groot woord, helemaal opgeven is er sowieso niet bij. |
als ze rookt
|
Citaat:
het kan wel, maar het hoeft dus niet |
onverzorgd (vieze tanden, stinkt, vies haar enz.)
OH JA...en KORT haar!!!! shittt dat is echt (n) (n) (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je iemand in vertrouwen wil nemen, je een heel verhaal afsteekt en dat ze dan zeggen; "Ja daar kan ik niets aan doen.."
AAAAAAAAAAAAAH *FRUSTIE* (nee geen Fristi) En mensen die geen initiatief nemen.. Of mijn humor niet snappen.. En qua uiterlijk, tsja. Onverzorgt, té slechte kledingsmaak (ik hoe het niet met kledingkeuze eens te zijn, maar je kan het ook te bont maken).. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je bent vast in het echt een aardig persoon. |
Citaat:
|
Citaat:
S-P-A-M :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |