![]() |
Wat-Eet-Je-Nu-Topic [I]
Misschien leuk om een doorlopend wat-eet-je-nu-topic te maken. `Wat-heb-je-net-gegeten` mag ook. :)
Ik heb net gegeten: Salade, met tomaat en zonnebloempitten, en rijst met uien. Op het moment eet ik niets, maar ik ga zo een abrikoos nemen denk ik!! |
racket ijsje voor me keelonsteking :(
|
NU NIX MEER
Net een sinaasappel, een stukje kaas en yoghurt gehad (nee was niet mijn avondeten). |
hamburger zonder broodje met ananas en kaas, frietjes en sla met tomaat en komkommer. Als toetje: vanillevla. erbij gedronken: spa met bubbels uit een fles
|
Nu eet ik twee koekjes :o
't Is de bedoeling dat ik zo nog wat sla eet... :) |
knoflook kruiden olijven (goddelijk!)
|
Citaat:
inderdaad goddelijk... En ik ben maar aan rijstewafels begonnen, geen sla dus :o |
Een appel. :cool:
|
Ik heb net yoghurt met kwark en hagelslag op :)
En zo ga ik een paar koekjes pakken, en een paasei :) |
Citaat:
|
twee krakelingen
|
Bosbessenyoghurt! :)
|
Tot in de details: 2 lichtgewicht wasa-crackers met (suikervrije) kersenjam van Zonnatura. ;)
|
nu heb ik al uren niks meer gegeten
daarvoor 2 kommen rijstepap |
pistachenoten
|
6 Boterhammen met boter.
|
Citaat:
|
Een boterham met katespek (y)
|
Heb een salmiakbal in mn mond
|
Ik had net twee volkorenbeschuitjes, waarvan 1 met pindakaas en 1 met kaas.
|
Citaat:
mijn record is 22. |
Citaat:
Eet nu trouwens een stroopwafel :D |
Een Golden Delicious...
|
liga fruitkick met appel
|
Citaat:
Zou je niet wat rustiger aan doen? Volgens mij bevind je je al gedurende lange tijd in de verslavingsfase. Pas op dat het niet verder escaleert. |
Paprikachips.
|
Een cup-a-soup-like bouillonnetje van knorr, tomaat. Wel lekker en warm:) maar ik hou van de croutons en sliertjes die in cup-a-soup zitten dus die mis ik wel een beetje:o.
|
Amandelen
|
naturel chips :eek:
|
hero b'tween 'granenreep met kokos en melkchocolade'
|
Dropjes
|
drop uit een pondpak van Venco :o
|
Ik had aardappels, broccoli en kip.
Ik heb niets. Ik wil chips. |
cruesli :o
Straks maar eens wat fruit gaan halen :) |
ik heb een uurtje terug een tosti met kaas en ham op.
nu eet ik niks. |
Net 2 boterhammen met komkommer&rookvlees en een glas melk.
|
Citaat:
on topic: ik ga nu een maisboterham met roomboter en ouwe kaas klaarmaken, en ik denk ook een met Nutella, en misschien nog een met zwitserse kaas. Lekker zout! |
Pringles Paprika (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Was maar een klein busje. Ontopic: ik heb net een kaassoufflé en een halve sinaasappel (was niet lekker :|) gegeten. |
Ik heb net gegeten... gebakken aardappelen, appelmoes, witlofsalade, doperwten met wortelen en lamskotelet.
Don't ask, mijn vader kookte ;) |
Citaat:
valt wel mee hoor, ik eet geen suiker dus mijn maagje snakt naar andere dingen. En ik kom helemaal NIKS aan, weeg alweer een halfjaar 53 kg en ik weeg mezelf elke week, dus dat valt wel mee met die boter. Bovendien neem ik niet altijd dezelfde boter, maar wissel af. En soms eet ik zonder boter of met iets anders, bv sesampasta (tahin) En ben niet verslaafd, het is puur gewoonte en datgene wat ik lekker vind. En mijn maag gaat rommelen als ik minder eet. En ik heb jarenlang bijna niks gegeten, alleen maar snoep, daarom ben ik nu al een tijdje in mijn 'inhaal'fase. |
Kaas :o
|
Ik drink rooibosthee
hmmnn uit suid afrika en is ryk aan natuurlike vitamines en minerale en bevat geen kleur of preserveermiddels nie. ja dat was Zuid-Afrikaans |
Afgezien van kauwgom, ehm... boerenkool met worst. Of worst met boerenkool, tis maar wat je leuk vindt. Of jus met toevallig hier en daar wat worst en boerenkool, of eh... nee, eten is inderdaad eigenlijk helemaal niet interessant.
|
Een lekker groene appel
|
ik at net van die non-stop koekjes met chocola, maar ze zijn alwere op :(
|
net gehad: teriyaki
|
kauwgom
|
Vegetarisch fijngehakt met vermicelli (?) en geraspte kaas. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |