![]() |
Waar-Heb-Je-Last-Van-Topic [I]
Waar heb je op dit moment last van?
Ik heb last van een trillende oogspier. Verder niets, denk ik. O ja, opgezette amandelen. En een volle blaas. *rent* en jullie? |
Hooikoorts :mad: :( :mad: :o (n)
|
uh... jeuk aan mijn neus. *krabt* oke niet meer.. als ik ziek word hoor je het :P
|
Gespleten puntjes. Ik moet naar de kapper, maar ik durf niet. Dus nou zit ik me in allerlei rare bochten te wringen om de puntjes weg te knippen. Ik vertrouw mijn vriend onvoorwaardelijk, maar niet met een schaar...
|
ow je wilt het allemaal niet weten, geloof me :p
Ik heb nu iig pijn aan m'n buikspieren.. zeker teveel "getraind" *kuch* :o :p |
Zere nek en schouders.
|
ben door enkel gegaan..
vewrder jeuk aan mn neus al de hele dag |
Ik ben ziek, ik zou niet weten waar ik op dit moment geen last van heb (van mijn vriend en mijn katten, oké, toch nog iets ;)). Maar dat gaat wel weer over, als het goed is. ;)
|
keelpijn, al een weekje ofzow maar als ik 's ochtends een antigripine neem dan is de dag wel door te komen.
|
buikpijn...
|
Slaaptekort. Dit forum is echt veel te leuk. :p
|
Ik heb nu sinds meer dan een week last van een verkoudheid, die hopelijk snel over zal gaan.
|
Verstuikte enkel
|
Droge ogen!
|
vervelende lenzen
|
Ik ben de hele dag al misselijk en heb ook een soort van vage druk op mijn borst. Niet heel erg, maar vaag, een beetje op de achtergrond.
|
allergie!! aarghhhhhh
hatsjoeieeeehhhh |
Moe zijn, ben nog niet zo lang wakker en een puppy vraagt meteen alle aandacht :o
|
Nogal beetje last van schoolstress hier... xit midden in een tentamenweek..... (k moet ook trouwens over 2 minuten weg) aaahrgg geschiedenis :(
|
Last van mijn onderrug en heup :(
Het gevoel dat ik moet niezen Beetje buikpijn Een stijve nek |
onderrug
hoofdpijn |
Geirriteerde ogen
Moeheid Benauwdheid Beetje verkouden Oftewel het hooikoorts seizoen is weer begonnen, hiep hiep hoera. (n) |
Dit is een topic naar mijn hart, maar ik zal jullie sparen :D :o
|
Ik heb mijn teennagels iets te kort afgeknipt, ik voel mijn 1-na-kleinste teen als ik loop. Maar dat gaat wel weer over. Ik denk dat ik nergens last van heb voor de rest.
|
ik heb last van mn pfeiffer, van mn griep en van mn hoest
|
Citaat:
moet ik echt alles op gaan noemen waar ik last van heb, ben ik nog wel uren bezig, nee ik hou het netjes op ik ben ziek :( |
Ben zo moe (n) :(
|
last van twee vingertoppen van m'n linkerhand (bij het typen enzo)
Heb er gisteren in gesneden :o |
Ik heb de laatste tijd veell ast van mijn beide polsen..al een maand ofzo. De ene had ik al last van omdat ik dat 2 maanden geleden heb gebroken maar nou begint die ander ook:?
Mjah moet vrijdag weer naar het ziekenhuis dus dna zal ik eens vragen. |
Last van mn rug, schouders en nek. :(
|
last van mn eczeem, wat weer erger is.
hele erge verkoudheid, en beetje benauwd... niet leuk.. :( |
Citaat:
|
Ik heb nu last van mijn nek en hoofdpijn
|
wat zijn we allemaal toch zielig.
|
Woeha! Heerlijk topic dit! :D
* keelpijn (maar over een maand gaan m'n amandeltjes eruit!!) * hoofdpijn * hooikoorts * rugpijn * last van nek/schouders euh... vast nog wel meer... ja, dingen als gespleten punten heb ik ook... ach. ik moet beter voor mezelf zorgen... :) |
:( -vetoverschot :(
:o -aandachttekort :o :eek: -slaaptekort :eek: KLAAG KLAAG KLAAG :) retekoel forum :D |
-slaap gebrek
-vlinders -hormonen :D |
5 dagen griep :(
|
Droge ogen (kutlenzen (n) )
Pijn in mijn linkerschouder/nek Ben moe.. Klaagtopics zijn altijd leuk :D |
*lenzen
*rug *te actief (lees: irritant!) zusje (n) |
Citaat:
|
moet naar de wc...
heb te veel gegeten nogal veel lucht in m'n maag last van gevoelens die weer eens in de weg zitten... |
moeheid, dus ik ga maar eens offline om te slapen:)
|
Verveling.
|
slaaptekort, vermoeidheid, verteringsproblemen :o, jeuk aan mijn rig ;) en nog meer zeikdingetjes :)
|
- Slaapgebrek
- Schouders - Ogen - Hoofdpijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
beetje stijve schouders, maar daar houdt 't wel mee op.. ja ok, m'n lenzen zijn ook niet helemaal helder meer na 14 uur dragen
|
een chronisch slaaptekort
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |