![]() |
Bijna-dood ervaringen
Vraagje: wat zeggen de bijbel en het christelijk geloof over bijna-dood ervaringen? :confused:
Ik bedoel: wat is de visie van christenen erop? Vinden ze dat het iets bewijst of juist niet? Staan christenen open om hierover te discussiėren? Grtz, Nona |
Citaat:
Of het verhaal van de profeet Elia, die een jongen leven inblies (ik weet er het fijne niet van) Tjuh wat christenen ervan vinden kan ik niet zeggen.. Ik ben geen christen.. |
ach, sommige christenen zeggen dat het gods werk is, volgens anderen het werk van de duivel. (die laatste zijn meer de strng-christelijken.
En de christelijke BDE-ers zelf? Voor hun mening raad ik je aan naar www.near-death.com te gaan. |
'k vind het wel raar dat niemand ooit een trappetje naar beneden heeft gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
Er was een man, die op weg naar beneden was en een liedje over jesus begon te zingen. Toen kwam het trappetje naar boven. (bron is de EO. Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden.) |
Citaat:
Ze zagen niet allemaal het trappetje naar boven. Sommigen zagen slechts de hel en alleen de hel. Hoewel sommigen een hel van vuur en andere van kou zagen, daar zit ook weer verschil in. :) |
Ik weet wel dat er ergens eens instituut zit in Frankrijk die dit alles bijhoud
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |