![]() |
buikpijn......
'k heb het laatste half jaar regelmatig last van pijn/kramp in m'n buik/maag/darmen. duurt een paar dagen, dan is het 'opeens' weer over.
bijvoorbeeld op dit moment: de hele dag al wat lichte kramp, vanavond gewoon (gezond) gegeten, en nu: kramp! (sporten zit er vanavond dus niet meer in....... :( :( :( ) . wat kan t zijn? ik eet altijd bruin brood, maar kan ik nu beter ff wit eten? of wat moet ik anders wel/niet eten???? help..... |
k zou het niet weten.. je kan denk ik het beste morgen even langsgaan bij de huisarts
|
Citaat:
|
Citaat:
maar euh veel drinken moet ook helpen xxdelal |
Citaat:
iig, bedankt,'k ga nu maar wat drinken *rent naar de kraan* |
waar heb je precies pijn? je hele buik, of je darmen of je maag? Da's namelijk nog al een verschil...
|
niet in m'n hele buik.
ik denk in m'n darmen (ongeveer onder m'n navel) |
Citaat:
ja, daar zitten inderdaad je darmen. kun je wel goed naar de wc? anders kan 't daarvan komen. Heb je last van spanningen en zie je daar een verband mee? Kun je een patroon zien in wat je eet en je buikpijn? (oftewel: kun je ergens niet tegen?) |
Citaat:
'k eet geen suiker, maar dat doe ik al 6 jaar niet meer, dus dat zal 't niet zijn. 'k ben vegetarisch , dus door vlees kan het ook niet komen. :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: |
Citaat:
mensen die ik ken hadden ook nog geen huisarts vlak nadat ze evrhuist waren en die konden gewoon naar special e husiartsenvan de gemeente gaan |
Het is idd een goed idee om veel te gaan drinken en het kan best lucht in je darmen zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |