![]() |
In gedachte
In gedachte druipen de tranen
over jouw droge wangen Niemand mag ze zien, maar iedereen voelt ze stromen In gedachte sla ik een arm om je heen die jij niet ziet of niet voelt Want niemand mag jouw verdriet zien jouw overduidelijke pijn In gedachte zou ik de tranen Uit je treurige ogen willen trekken Maar ik doe het niet Ik wil je niet kwetsen In gedachte ben ik bij je Troost ik je waar je maar pijn hebt Maar alleen in gedachte Want niemand mag jouw pijn voelen... Ik weet niet echt wat ik ermee aanmoet, het is sowieso echt gevoel... Tips? |
Ehm... ik heb het net ook al in een andere reply gezet: probeer de 'losse' stukjes wat meer in elkaar over laten vloeien.
Het gedicht is op zich wel heel mooi en treffend, maar dat zou je dus kunnen proberen. :) |
Ik vind um heel erg mooi...
Hij loopt goed, en er zit duidelijk veel gevoel in. Ik vind het niet echt lijken of het allemaal aparte stukjes zijn. Het volgt elkaar best goed op naar mijn mening. Maar ik heb er weining verstand van :o ... Voorderest heb ik er niks over te zeggen, behalve dat ik hem echt heel mooi, en ook herkenbaar vind. (y) |
heel mooi, ik herken er wel wat in.
|
(y) Ik vind hem super
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |