![]() |
Aftrekken
Dat vind ik dus echt niet leuk he!!!!!
zijn er meer mensen die dit vinden ?!? |
Engolie ik vind jou lief *kusje geef* :o
|
:rolleyes: ik jouook hoor maar nu ff ontopic:
|
Citaat:
|
Als voorspel vind ik het leuk, om het ook helemaal 'af te maken', dat wordt wel erg saai...
|
Citaat:
|
jah vond het alleen de eerste keer leuk, is steeds minder geworde, nu is het goeie combinatie met pijpe :)
|
Nee, ik vind er ook niet zoveel aan. :D
|
idd, ik laat het ook liever doen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
*alleen als ze niet kijken hebbik toch gezegd* |
Citaat:
|
Ik vind het nog wel leuk maar heb het dan ook nog niet zovaak gedaan, krijg alleen steeds ontzettende kramp :(
|
Citaat:
ahahhehe gelukkig is het voor een jongen ook niet zoveel aan, dus mijn zege heb je :P quit the shit. |
Citaat:
|
Ik vind het wel leuk, maar pijpen is toch het leukst.
|
mee eens pijpen is veel leuker
|
Citaat:
|
Citaat:
De combinatie trekken/pijpen is trouwens wel een aanrader. Als je je hand gewoon op het ritme van je mond meebeweegt, geeft dat voor hem een "diep" gevoel. Je kunt met je hand ook wat meer druk uitoefenen wat vaak ook in goede aard valt. En zo heb je wat energie over om je tong ook wat werk te laten doen. (sorry dat dit niet ontopic is, maar ik wilde het even kwijt :) ) |
Soms heb je zin en kan het even niet anders he.....Dus moet het wel
|
nou ik vinnet nog steeds best leuk
|
Citaat:
Waarom vinden niet ALLE vrouwen dit?!?!?!?! :confused: :D |
k heb geen idee.. :o
Volgens mij kan ik dat toch niet.. :S :o |
En er zijn al zoooooooo veel topics over dit onderwerp...
|
Citaat:
deal with it :p |
Citaat:
|
Citaat:
*domdomdom* komt omdat je ALLE in hoofdletters had gedaan.. ik vroeg me al af waarom je dat erg vond :D |
daarom laat ik het ook aan de vrouw over ;)
|
Citaat:
En ik vind het dus absoluut niet erg, het enige probleem is dat IK er niks van merk! :( :o |
Nah leuk... Zolang het geen dwangmatige handeling word is het nog niet zo erg. ;)
|
Heel erg off-topic:
Jammer dat er niet één t meer in je sig staat, Cryptic Winterstorm, dan was ie pas echt heel vet geweest :D |
Citaat:
dat is idd wel jammer voor jou.. misschien moet je t van te voren vrage? :p neej hor.. grapje. :D |
Citaat:
Maar goed, ik merk nu pas dat ik eigenlijk nog niet heb gezegd wat ik van de stelling vind. Eigenlijk doe ik het zelf nooit meer, begin het een beetje saai te vinden inderdaad. |
He wat vervelend, dan moet je je vriend maar pijpen ;)
btw Dit topic is echt al behoorlijk afgetrokken (n) Djeez, die heb ik al 1000x voorbij zien komen geloof ik. Uitgemelkte zooi |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |