![]() |
In bad of onder de douche?
Wat doen jullie liever, lekker badderen of douchen?
|
badderen.. helaas hebben we alleen geen bad.. alleen maar een kutdouche
|
Badderen
Doe ik niet vaak, want ik doe er erg lang over. Gisteren heb ik gebadderd met al die gels, oliën, schuim, bruisballen etc die je op verjaardagen krijgt en normaal niets mee doet. Echt (y) |
Douchen!
|
douch,en zingend ook nog ;) als een engel :D
|
Badderen, doe ik alleen niet zo vaak.
|
Citaat:
Ik douche dus altijd. |
Bad, en dat doe ik toch zeker drie keer per week :D
Waterverspilling... :o |
Douchen. Snel en je wordt er minder rimpelig van. :p
|
douchen. de laatste keer dat ik in bad ging was toen nog bijna niemand pim fortuin kende!
|
Ik heb een combinatie: bad en douche. It's divine darling. Just Divine!
Maar ik zou toch voor de douche kiezen. |
Douchen, bad duurt mij te lang
|
We hebben alleen een douche :(
Maar als ik op vakantie ben en daar hebben ze wel een bad, zie je mij een uur niet. Lekker ff ontspannen is dat, muziekje erbij *..Droomt langzaam weg:p...* |
douche, blijft lekker warm, sneller, prettiger :o
|
Ik prefereer de douche.
|
Badderen! Ik doe het 1x per week, als ik terugkom van de wedstrijd! Heerlijk lekker effe een half uurtje weken
|
lekker badderen
|
Ik heb een enorme schijthekel aan douchen, maar we hebben geen bad, en je moet toch een beetje schoon worden hè :(
Maar badderen doe ik wel bij mijn vriend en dat is fijn. Als we een bad hadden zou ik er niet vaak in gaan want het kost te veel tijd. Dan maar die klotedouche :mad: (vandaar dat vieze poldermodel denk ik :p (zie avatar)) |
Citaat:
|
Douchen, blijft lekker warm, is sneller op temperatuur.
Vooral dat "het blijft warm" gedeelte is fijn :) . En wij hebben geen bad :o |
Lekker badderen.
Doe het alleen niet vaak, want ik doe er best wel lang over, terwijl ik t niet eens echt in de gaten heb. Ik heb maar 3x ofzo lekker gebadderd met al die speciale dingen die je kan kopen voor het bad, wat een feest. |
hebben geen bad, maar douche is ook lekker (y)
|
Citaat:
|
Een dag niet gedoucht is een dag niet geleefd!
|
Als ik de tijd heb, space ik lekker out (hoezo barbarismen?) in het bubbelbad. Met een kruidenolie erin, lavendel ofzo.
Als ik haast heb blijft het bij een snelle douche, 's ochtends vrij koud om wakker te worden, 's avonds iets warmer om lekker in slaap te komen. |
thuis; bad - relaxed :)
kamers; douche - haast :p |
Dobberen in bad.. heerlijk een paar uur lang met een goed boek (y)
|
wij hebben geen bad meer :(
altijd douchen dus..;) |
Badderen :), met een boek.
|
Ik douche liever, maar in bad kan ook leuk zijn. Zeker als je je niet zo lekker voelt en je gaat lekker in een warm bad ff relaxen :)
|
Doe mij maar een douche..
|
Citaat:
|
Douche, alleen mn vader heeft een bad in zn nieuwe huis, daar woont ie al bijna drie jaar en ik ben er nog maar een keer in bad geweest.
|
Citaat:
|
In bad als ik tijd heb, maar ik vind douchen ook wel prima.
|
Tog meestal in bad omdat ik te lui ben om onder de douche te gaan staan, maar ik voel me meestal frisser en wakkerder als ik ga douchen dus ik probeer de laatste tijd wat vaker te douchen..
Maar ik ga tog nog zeker 3 keer in bad per week.. |
Citaat:
|
we hebben geen bad :(
dus dan maar douche he |
Een bad leek me altijd wel leuk, maar nu zijn we verhuist (9 maanden geleden al) en ik heb pas twee keer van dat bad gebruik gemaakt. Douchen gaat lekker snel en vind ik goed genoeg (y)
|
in bad doe ik altijd
|
douchen, omdat k t haastig ben. Om echt te relaxen af en toe n heeeeeeeeerlijk badje :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Douchen vind badderen te lang duren. Ook hebben wij geen bad en dus wordt het douchen.
|
Ik douche iedere ochtend, lekker snel en makkelijk schoon :)
Soms, als je echt een drukke dag hebt gehad ofzo, is het zo chillend om in een lekker warm bad te stappen met lekker badschuim en een tijdschriftje ofzo. |
DOUCHEN !!!!
Eigenlijk is badderen namelijk best onhygienisch. je laat water in je bad lopen. Je stapt er met je vuile lichaam in. het vuil maakt zich los van je lichaam. Het vuil drijft op het water. Het vuil zit in het water. jij gaat uit bad en het vuil zit nog steeds op je. Bah. Of je moet je daarna afspoelen maaaaaaaaaarrrrrrrrrr dan kun je netzogoed douchen! :cool: |
liever een douche
weet niet waarom maar vind het echt fijnen dan weet je ook zeker dat al die vieigheid en schuim van je lijf is xxxxxxxxxx |
Allebei..
Douchen is alleen handiger. En sneller. |
onder de douche. vind een bad maar niks. (n)
|
Douche... Bad moet je eerst een halfuur vol laten lopen.. Dan ga je liggen en binnen 10 minuten is het water "koud" en je sop pleitte... :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |