![]() |
Suicide
Flying through the sky's
leaving your past behind, no more problems, no more why's, only myself and my good willing mind. Solving all my life, like it happened in one day, looking back all those years, Again the quarrels with my wife, finding myself now in a better way. My life is mortal, I reached myself now a better state, i want to step out, going through the portal, Without fears, without faith. Dit is mijn 1e engelse gedicht.. Wat vinden jullie ervan ? |
ik vind em mooi :o
|
Goed. Je schrijft van die gedichten die net zo goed hier als op psychologie kunnen. Zeg het maar als ik het mis heb, maar dit gedicht zegt wel een hoop over jezelf. (y)
|
je heb et mis.. Want dit is gewoon puur fictief.. Het heeft niks met mijn gevoelens te maken.. en/of mijn angst voor het leven.. Ik vind et leven daarentegen nog mooi genoeg om ermee te stoppen!!
|
Citaat:
|
net als al je andere gedichten.. heel erg mooi !!
liefs liesje :) |
Citaat:
Ik vind het net zoiets als constant maar gedichten schrijven over je overleden broer, terwijl je nooit een broer hebt gehad, alleen een jonger zusje.. |
Citaat:
|
(y)
|
Ik vind dit dus wel een sterk gedichtje. Qua verwoording en het loopt gewoon goed!, voor een 1e engels gedicht, vind ik het een dikke prima!
|
kvinnum mooi en heel herkenbaar :o
|
(na 2 maanden uppen is toch wel een beetje te gek -> slotje)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |