![]() |
[DVD Serie] 24
het heet 24, duurt 24 uur, echt ge-wel-dig! zeker aan te raden..erg goed en zeer verslavend :)
meer mensen deze seire gezien? |
*steekt hand op*
24 is zeker een goede serie! Echt een van de beste series. :) Inmiddels heb ik bijna alle afleveringen van seizoen 2 die in Amerika zijn uitgezonden al gezien. Seizoen 2 is zeker spannend! 2.15 is een supermooie aflevering! :) Als het een beetje meezit, ga ik binnenkort de DVD box halen. :) |
not yet...
|
yay
keb de 24 episodes in 1 week allemaal gekeken (seizoen 1) met seizoen 2 loop ik nu ook helemaal bij, ik kan niet wachten tot de next ep :D |
ik heb de serie op tv gezien, supertegekgaafcool :cool: (y)
|
serie 1 op tv gemist en met serie 2 begonnen (vooral niet gedownload natuurlijk want dat mag niet) dus kon toen niet meer serie 1 er doorheen gaan kijken
nu amerika gelukkig tegen het einde aanloopt (nouja, duurt nog ff) kan ik ook serie 1 is gaan kijken :) |
kben van plan om de box aan te schaffen....maar ksnap iets niet.....elke aflevering duurt een uur met reclame blokken...maar de dvd is zonder reclames en duurt dus 45 minuten.............huh ksnap het niet?
|
is serie 2 weer over Jack Bauer?
|
jep
|
'k heb eerste 24 uurtjes van m'n oom geleent, moet alleen nog even tijd maken om te kijken :)
|
Heej, eindelijk mensen die hem ook hebben gezien
Vooral: Nina --> yelena vond ik koel :) maar deel twee lijkt me erg ongeloofwaardig worden, weer een tragedie voor Jack bauer...wie gaat er dit keer dood zn dochter zou te lullig zijn en zn vrouw is al dood |
Citaat:
|
vond het bij deel 1 alleen jammer dat de producenten niet zker wisten of het aan zou slaan.
En daarom mischien ook maar een half seizoen mochten draaien. gevolg opde helft is er al een soort happy end.en dan gaat het weer mis. maakt het niet echt geloofwaardiger. wanneer komt serie twee naar nl????? |
serie 2 ruled zwaar
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |