![]() |
Nederland - Moldavie
Worden ze opgerold? Krijgt Nederland het moeilijker als verwacht? Krijgt Moldavie uberhaupt 1 mogelijkheid? :D
Ik denk dat Nederland 0-5 wint en dat Moldavie 1 mogelijkheid krijgt :p |
Ik gok op een GROTE verassing 1-1
|
1-3
v. Nistelrooij Kluivert v/d Vaart |
NL wint (y)
0-3 0-1 Clarence Seedorf 0-2 Ruud van Nistelrooy 0-3 Clarence Seedorf |
rust 1-0, eindstand 1-2... moeizaam overwinninkje
|
0-1..
|
0-5...
|
Ik bespeur weinig vertrouwen :confused:
vergeet niet dat het maar Moldavie is hoor... Ik weet dat Nederlands elftal vaak overschat word en de tegenstander onderschat. Maar Moldavie is zo slecht dat je het niet kan onderschatten. Zelfs Foruna Sittard hoort ze met 0-3 in te kunnen maken en de plaatselijke voetbal club die kan het Moldavie nog verdomd lastig maken. Ik had al gezegt 0-5 maar nu ff wie scoren: Van Nistelrooy 1x Van der Vaart 2x Kluivert 1x Davids 1x |
Citaat:
|
0-3 denk ik. En WESTERVELD in ORANJE!!
|
0 tegen 2.
Moeizaam en met een lucky-goal. |
Moldavie 0 - 6 Nederland
2x van Nistelrooy 1x Kluivert 1x Frank de Boer 1x Seedorf 1x Ricksen |
0-4, voor meer info zie meer in een ander topic.
|
Ik vind het niet zo raar dat sommigen weinig vertrouwen hebben.
Onze buren Duitsland hadden Litouwen ook al onderschat, zie wat er daar gebeurt... |
Citaat:
ik denk 0-2, beide pas in de laatste 10 minuten. Vrije trap van De Boer en velddoelpunt Nistel |
0-3
|
0-6
1x Kluivert 2x Van Nistelrooij 3x Van der Vaart |
Nou ik weet ut niet hoor... ik denk dat het niet makkelijk zal gaan... maar ze winnen wel.
ik denk met 1-2 :) v/d Vaart scoort de eerste goal en de 2e is voor Kluivert. |
IK hoop natuurlijk op ee grote overwinning, maar meer dan 0-3 zal het niet worden. vdVaart scoort wel zijn eerste interlandgoal, F de boer kopt de bal er netjes in en KLuivert komt op gelijke hoogte met Bergkamp
|
Nederland overwint natuurlijk... :)
3-0 voor Nederland |
Citaat:
ex-Go Ahead en nu sterspeler van Moldavië :p |
Clescenco scoort in de dichte mist....
Kijk maar uit als Moldavië naar Nederland komt, Clescenco scoort zo twee keer in de Kuip....! En Sergei Nani zit nog steeds op de tribune? |
1-4 :)
|
Citaat:
|
oh mijn fucking god.
ik zet de tv aan en NL staat 1-0 achter. Verdienen ze het eigenlijk wel, die miljonairtjes, om uberhaupt naar het EK te gaan..? |
tot zover een uiting van mijn frustratie.
|
Het is inmiddels 1-1, maar ik vind het wel vrij triest allemaal :|
aan de andere kant, ze hebben ook niks te winnen daar :\ |
pfff....wat slecht dit :D
en de teletoeters werden uitgefloten :cool: (y) |
wie ergert zich btw. ook zo erg aan Hans van Breukelen als "voetbalkenner"?
OMG |
*schaam* *schaam*
Maar dat balletje van die Moldavier dude zat er lekker in hoor. Podverdikkie he :P |
Feyenoorders zouden er gewoon in moeten staan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dit echt eerste klas doelloze opmerking hoor... |
Citaat:
Ik denk dat als ze A1 van AZ hadden opgesteld dat er dan een beter resultaat was :S |
Citaat:
bosvelt er in voor davids graag. MOLDOVA MOLDOVA !!! ;) |
Een saaiere wedstrijd heb ik nog niet vaak mee gemaakt en terwijl het juist spannend hoort te zijn omdat NL moet winnen.
|
Wat een slecht wedstrijd... Maar ik ga niet te hard zeuren want de 3 punten zijn binnen dus. Ik zeg alleen, dat moet beter want anders komt er niks goeds in Portugal...
|
Dhr. Hans mag van mij ook naar huis vertrekken :S
Gaat hij aan de hand van deze wedstrijd concluderen dat Nederland mischien wel tekort komt voor het ek ofzow :confused: |
jammer van die laatste goal
|
niet jammer...
Maar de wedstrijd verdiende eigenlijk niet een winnaar nee |
ik wrod er zo moe van dat ik nu alweer van de helft uit mn msn lijst te horen krijg dat we voor rondes niet halen.
Kom op zeg je kan ook overdrijven!! |
Wat was Nederland slecht!!!!! Maar met 2-1 winnen.....bagger!!!
|
Citaat:
t was t kijken wederom niet waard (n) |
Wéér een fiasco, denk dat ik me laat neutraliseren tot Belg ofzo
|
belgie had met 5-0 verloren van een of andere ploeg...dus kies dan een ander land :p
|
Wat een Deceptie(n) Zelden zo'n slechte pot voetbal gezien:eek:
Een Nationale Schande! |
Vaticaanstad-hooligan ben ik :o
|
Gelukkig heb ik Engeland - Turkije gekeken. :D
|
Wat schattig knijtert blijft ook na deze wedstrijd positief :rolleyes:
De spelers hebben heel weinig geleerd van de zomer. Alsof die wedstrijd tegen Tjechie zo goed was. Als je daar thuis niet tegen kan winnen en je bent er nog tevreden mee ook. :eek: (n) Voor mij voorlopig geen Nederlands elftal meer :cool: |
als die keeper niet zo belachelijk slecht was hadden ze nog kansloos verloren ook.. die gast was nog slechter dan sieb dijkstra man :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |