![]() |
wat doe jij als je niet kan slapen
?
|
opstaan
|
ehm... moet je maar es op je ademhaling gaan letten, slaap je binnen een paar minuten.
Ik ga meestal tv kijken :) |
Ik ga dan altijd over van alles nadenken.. en ook veel fantaseren. Wat als.. dit en dat zou gebeuren.. wat zou ik dan doen?? Dat soort dingen. :o
|
Lezen
|
Ik kan heeel vaak niet slapen en niks helpt dan. Maar het ligt er natuurlijk aan waarom je niet kan slapen.
Meestal ga ik dan helemaal liggen stressen en word ik opgefokt van: ik MOET slapen, anders dan ben ik morgen te moe op school blablabla. En dan wordt het alleen maar erger... Das al helemaal rot. Het enige wat je dan kunt doen is honderd keer tegen jezelf zeggen dat het helemaal niks uitmaakt als je eens een nachtje overslaat en dat een mens ook zonder slaap nog heel goed kan presteren (ik wel tenminste!) Gewoon relaxed worden dus, dan val je wel een keertje in slaap. |
Heel hard proberen toch te slapen.
|
Citaat:
|
toch proberen te slapen.. meestal ga ik gewoon ergens aan denken
|
Schetsen.
|
Niet bijzonder veel. Ik blijf gewoon een beetje liggen denken oid.
|
Wakker worden, een liter koffie drinken en vol goede moed de nieuwe dag tegemoet gaan.
|
Weer uit bed om nog wat te doen, computeren ofzo. Of ik zet m'n discman op.
|
300 keer in 1 minuut me omdraaien en anders gaan liggen en uiteindelijk ga ik dan in spiegelbeeld liggen van hoe ik 'normaal' lig en dan lukt het meestal nog niet...
dan ga ik tv kijken of mijn stereo opnieuw installeren ofzo, lijstjes ophangen, allemaal 'huishoudelijke' taken op mijn kamer waar ik overdag nooit tijd/zin in heb :) |
Rukken :o
|
muziek luisteren :)
|
Citaat:
|
tv kijken
|
euhmm tv kijken.. en als dr nix anders op is een beeje liggen denken ofzo.. daz zo saai val je wel van in slaap :D
|
Citaat:
|
Citaat:
deze opmerking had k van jou kunnen verw88... :p |
Citaat:
oh, hoezo dat dan? :) denk je dat je mij kent ofzo? :D |
computeren :)
|
Toch proberen te slapen. Als het nog nacht is tenminste, anders sta ik op. Maar dan wil ik ook niet meer slapen.
|
msn-en wonderbaarlijk hoeveel mensen der 's nachts nog meer niet kunen slapen :p
lezen of tv kijken of gewoon tegen jezelf zeggen ik ben zo moe en dan men hoofd is zo moe en dan een voor een je ledematen afgaan en wedden dat je dan in slaap valt :D :rolleyes: |
Ik ga dan meestal tv kijken of de radio luisteren via mijn wekker-radio. Die gaat vanzelf uit na 60 minuten..Erg handig..
|
lezen... heb daar speciaal een paar boeken voor bij 'm'n bed liggen, die normaal te saai zijn, maar waarvan ik heeel snel in slaap val... :)
|
Joint roken, boek lezen, achter de computer gaan zitten of gewoon koppig blijven liggen... uiteindelijk komt het toch wel (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kan er niks aan doen dat ik zo leuk ben :) |
Citaat:
:) |
rukken
en weetje wat altijd werkt ik moet elke dag met de trein naar school, en dan val ik altijd perongelijk in slaap, erg lastig. Nu ben ik gaan kijken hoe ik mij dan voel, dat gevoel ga ik dan s'avond terug halen, en dan val ik zo in slaap muziek staat altijd op bij mij |
Citaat:
|
lezen
soms TV kijken, maar daar wordt ik meestal alleen nog wakkerder van beetje rondlopen tegen mezelf zeggen dat ik wel moe ben en dan toch gaan liggen slapen op m'n ademhaling letten, wordt ik altijd heel rustig van, en dan val ik zo in slaap |
lezen totdat ik wel moe genoeg ben
|
Citaat:
|
nou, ik kan nooit slapen. zijn nu onderzoeken bezig in ziekenhuis waarom niet. dus ik lig elke n8 bijna wel tot minimaal 2 uur wakker.
en dan lig ik te denken en te denken en te malen en te malen. halverwege ff naar beneden kaneelthee halen en die in bed drinken. beetje smsen msn-en alleen nutteloze dingen dus |
Lezen of tv kijken.
|
Muziek aan en draaien. Als het echt erg wordt lees ik gewoon tot ik zo doodmoe ben dat ik niet anders kan :\
|
Lezen, naar de wc gaan, muziek luisteren (alleen dan kan ik juist helemaal niet meer slapen), proberen te mediteren, kwaad zijn omdat ik niet kan slapen.
|
Beetje draaien.. stil liggen en nergens aan denken.. en dan steeds in mezelf zeggen: denk nergens aan, denk nergens aan..
Of beetje door het huis lopen.. slokje water enz. |
Waar ik zin in heb, lezen, inetten, tv kijken,
muziek luisteren, voor me uit staren, eten, nadenken, mensen wakker bellen. (als 'k heel wanhopig ben. :o) |
internetten, muziek luisteren, m'n vriendin mailen
|
Tv kijken.
|
ik zit altijd over van alles na te denken.
of ik ga een nummer schrijven, of ik ga nog ff bassen of muziek luisteren |
Ik stel me voor dat het al ochtend is en dat ik er over twee minuten uit moet. Val ik zo in slaap! :D
|
Lezen, muziek luisteren of vanuit mijn bed naar buiten kijken naar de sterren ofzo.....
|
Nadenken, ronddraaien in mn bed, of een smsje sturen aan de persoon aan wie ik denk... zoiets!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |