![]() |
Kind in mij
Zuchtend zoen ik de maan ten onder
zodat de dag een kans tot ontwaken krijgt, en nimmer meer wil ik een minuut zonder haar stralen vol van lieflijke warmte Zij brengt mij tot een verliefd kijken naar alles wat leeft, van hem tot het gras, de bomen of de lucht, en liefdevol wil ik strijken over zijn haren, bladeren, bast of wind Kom ik tot besef, dat gister vandaag niet is, ik zou opnieuw kunnen zijn geboren, niet meer levend in mijn groot gemis, maar pure natuur, maagdelijk kind |
hou niet zo van je stijl, ben meer van t simpele.
ook moeilijke woorden zijn niet zo mijn ding zorry |
Ik zie geen moeilijke woorden :confused:
en ingewikkeld vind ik hem ook niet echt :confused: *niet begrijpend* |
ik vind hem op zich wel mooi.. al houd ik zelf meer iets van het wat duidelijkere... gewoon zeggen waar het op staat en dat dan in een dichtvorm, maar tis wel mooi verwoord
*applaus* groetjes, hopefully |
erg mooi! ben er helemaal van onder de indruk zelfs :)
alleen (ja sorry :)), 2de strofe laatste regel, dat wind vind ik een beetje raar staan en ook niet helemaal passen, zou eerder iets concreters zoeken. als men dit zou geven als zo'n rijtje 'wat hoort er niet in thuis' is dat duidelijk wind > het is minder aards en dat vond ik juist zo mooi van die andere woorden... ik weet niet, kleg het een beetje vaag uit geloof ik... maar wel een erg goed gedicht... > complimenten :) |
(y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |