![]() |
Wat vinden jullie van naturisten???
Ik ben nl naturist en lid van de JNFN (=vereniging voor naturistische jongeren) En ik krijg heel vaak van die reacties van mensen dat ze het oversext vinden....en allemaal van dat soort onzin..ik zou graag willen weten wat jullie er nou over denken....
Kus Maikie |
Niet stom of achterlijk, maar wel heel ... bloot. Ik zou zelf niet zo snel in mn blote togus rondlopen denk ik.
|
Ik zou het zelf nooit doen. Zou me teveel bekeken voelen :o
Maar heb geen problemen met mensen die het wel doen. Zolang je je er prettig bij voelt is het ok toch :) |
Ik begrijp het eigenlijk niet zo. Het schijnt de vrijheid, wat ik echt niet ervaar als ik in mijn blootje loop, te zijn toch?
En waarom in godsnaam bij een vereniging? Bestaat dat echt of is dit een te flauwe 1 april grap? |
Als jij je d'r goed bij voeld moet je 't vooral doen. (y)
|
Geile shizzle idd.
|
Niets mis mee, vind ik. Maarjah, ik ben ook door mijn ouders geïndoctrineerd en sinds mijn 5 elk jaar het naaktstrand opgesleurd.
|
ze doen maar
|
Citaat:
Ik ben al naturist vanaf m'n geboorte zeg maar...dus ik weet niet beter, ik haat dat gedoe op zo'n camping met al je kleren in zo'n douchehokkie....dit vind ik veel beter en..je krijgt tenminste niet van die lelijke bikini strepen!! En je wordt veel meer bekeken als je in je bikini of zwembroek rondloopt dan als je in je blote reet loopt......iedereen is naakt, daar let je gewoon niet op :) Naaktstranden ga ik niet naartoe....daar ligt bijna altijd wel een 'textiel strand' bij in de buurt en dan lopen er altijd wel mensen te gluren..en daar kan ik echt niet tegen!!! kus Maikie |
ach kan me dr nie druk om maken, zolang ze niemand lastig vallen moet iedereen zelf weten wat ie doet.. Zelf heb ik er niet echt behoefte aan... Maar misschien dat ik wel wat zekerder over mn lichaam was geweest als ik zo was opgegroeid..
|
tell me,
doen jullie alle evenementen naakt? want als ik die website van jnfn.nl zo bekijk worden er best veel activiteiten gedaan. maar lijkt me sterk, met de hele club naturisten lasergamen :D |
Citaat:
En het is ook niet zo, wat veel mensen denken, dat we als het koud is ook bloot lopen..want dat is onzin!! Jullie gaan toch ook niet als het koud is in je bikini/zwembroek rondlopen?! Kus |
Citaat:
|
misschien heel stom hoor, maar kunnen jongens zich dan wel eh.. inhouden laat maar zeggen :P
niet dat ze de hele tijd met een enorme dikke lul rond lopen :P |
Ik zou het zelf nooit doen, maar ik heb er geen problemen mee als andere mensen wel graag naakt rondlopen.
|
en als je dan in de pubertijd bent en je hoort net van de bloemetjes en de bijtjes????? dan lopen de heren toch met een wortel vier geheven, tenminste denk ik. later loopt dat natuulijk wel weer los. Ik zwem zovaak naakt, als ik ergens alleen ben, of met mensen die ik vrij goed ken.
|
gay
|
Ik vind het een beetje onnodig. Die mensen zeggen dat ze 'een gevoel van vrijheid' hebben als ze naakt ronddartelen, maar dat vind ik onzin. In een bikini aan het strand ben je ook vrij.
Bovendien vind ik het onsmakelijk. 'Lekker samen barbecuen in ons blootje!!' :s Bah, ik zou geen worst meer hoeven als er een 55-jarige baardaap bloot tegenover me zou zitten! Want het zijn echt niet allemaal mooie, strakke, jonge lijven die je daar ziet!! (n) Maar goed, ieder zijn ding hè? |
bloot
|
Ik zou zelf niet snel naakt rondlopen, zou me niet op mn gemak voelen. Maar als anderen het wel leuk vinden, waarom niet?
|
Pff naturisten, dat zijn oversexte types :rolleyes:
|
Heb ik daar uberhaupt iets van te vinden dan...
Als hun zich daar prettig bij voelen moeten ze dat doen |
Ik vind het prima als mensen dat doen. Zolang ze maar niet als jehova's langs de deuren gaan om ons naaktheid en geluk te brengen
|
Ik heb er persoonlijk geen problemen mee als je ff een naturisten fotow van jezelf post :p :D
|
Citaat:
maargoe, als je het fijn, waarom ook niet? enja.. daar ben ik ook wel benieuwd na.. heeft de jongen geen probleem om z'n 'steeltje' down te houden? want die vereniging... het zijn wel allemaal jongeren... |
Citaat:
maar als iemand zo graag wil zijn heb ik daar totaal geen problemen mee, zelf loop ik toch liever bedekt :) |
Van mij mogen jullie maar wat is nou eigenlijk het doel ervan/idee erachter?
|
Citaat:
|
ik vind het niet vies ofzo...
maar ik vind het een beetje raar om in je blote niksie te gaan kamperen en dan in je blote niksie te gaan voetballen, tenissen or whatever wat al die mensen allemaal op een camping doen... |
mwaaahh..zolang het in een afgesloten omgeving/kamp/camping gebeurt waar ik t niet hoef te zien...vind t namelijk best onsmakelijk om te zien-->al die hangende, zwabberende,uitgezakte,gerimpelde...Nouja je weet wat ik bedoel!...Maarjah voorderest: doe wat je zelf wil.
|
tsja ben dr mee opgevoed maar vind dr zelf weinig aan om in mn blote reet rond te lopen, ben wel een stuk minder preuts dan sommige mensen
|
VOORAL BLOOT! :p , ff serieus, vind het echt niet boeiend. Alleen ja een vrouw van 70...? Dat hoeft niet in mijn gezichtsveld te verschijnen :cool: Doe hem alvast op. Ennebij mij in de buurt word een naturisten ''dorp'' geopend....Misschien wat voor jouw?
|
Citaat:
|
Ik ben niet anders gewend, mn ouders zijn al 20 jaar naturist...maar ik heb er het lef niet meer voor, loop op vakantie altijd in bikini rond...en dan wordt ik, terwijl ik netjes in m'n bikini'tje rondhuppel, raar aangekeken door allemaal naakte lui...vreemde wereld....
Maar ik vertel het bijna niemand, 1 omdat het ze niks aangaat en 2 omdat mensen indd altijd raar reageren... (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Urm.. naturisten uh ja prima mensen ik zou d'r ook zo 1 kunnen worden maar eerst nog een jaartje naar de sportschool :) |
Citaat:
|
Lijkt me nogal onsmakelijk om van bepaalde verlopen types hun boeltje te ien. Van die hangoma's enzow.
Mja heb d'r geen probleem mee als een ander dat wel wil. Eigenlijk ben ik nu ook wel hypocriet want ik ging zelf wel eens naar de sauna. Maarja dat is om de ontspanning, ik zie weinig nut van naakt rondlopen de hele dag. |
ik heb hier! op mijn site's leuke reacties en moppen over naturisten, allemaal positief natuurlijk.
ga der maar eens kijken. groeten daan. |
Wat moet ik daar van vinden dan. Ik vind daarvan precies wat ik van alle dingen ter wereld vind: niets voor mij, maar als jij het leuk vindt. (y) Gewoon koel hoor, en helemaal niet oversekst.
Maar het lijkt me wel geil om op zo'n camping te zijn. Vooral als ik zelf mijn broek wel aanhoud! :D :D |
Citaat:
|
ik vind 't nogal onsmakelijk eigenlijk.
dat idee van die barbecue brrr bah bah :eek: maja als daar nu een lekkerding tussen zit lijkt t me ook best vervelend als de hele tijd al die mannen n stijve krijgen. dan voel je je toch ook niet helemaal op je gemak als meisje zijnde lijkt me.. ? 't is iig nix voor mij. |
Nogal kaal...
|
chille mensen ;)
|
Komen er hier nog wat inside pictures ofzo? :P:P:P
|
Citaat:
|
Citaat:
Ehm... ik zal me ten eerste absoluut niet op mn gemak voelen met al die blote mensen om me heen dat ze alles kunnen zien en dat ik alles kan zien :) Ik laat liever iets aan de verbeelding over :) |
Ze doen maar, maar ik heb ze meestal liever niet voor me huppelen.
|
ik vind het allemaal best, zolang ik mn kleren maar aan mag houden :)
(ben het dus met bloempjuh eens) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |