![]() |
hebben jullie ook af en toe dat.............................
je een proefwerk hebt gehad en echt het gevoel hebt dat je het heel slecht hebt gemaakt en dan zenuwachtig om je punt gaat zijn???
|
Uuuh, jah in de brugklas had ik daar af en toe wel es last van. Faalangst, zei mn mentrix. Maar nu hecht ik nie zoveel waarde aan mn punten. Als ik een slecht punt heb gehaald, maar dat ik dan voor mezelf het gevoel heb dat ik de stof goed kende, dan is dat voor mij al goed genoeg.
En anders leer ik de volgende x gewoon wat beter. Klinkt misschien een beetje raar, maar het helpt bij mij iig wel. |
Tja, in de eerste had ik daar heel veel last van, ook faalangst, maar das vanzelf wel weer over gegaan. nu heb ik er nie meer zo heel veel last van.
|
tegenwoordig lach ik alleen nog maar als ik het heel slecht heb gemaakt :D
|
jaaaaa, na laatste proefwerk scheikunde vooral, en toen had ik dus een 8,3 :confused:
normaal weet ik wel redelijk goed hoe ik het gemaakt heb |
soms... niet zo heel vaak :)
|
nee, als ik maar niet het laagste van de klas heb vind ik het goed ;)
|
ik heb dat nu in de eerste
|
Nee, dat heb ik nooit. Ik hecht niet zoveel waarde aan cijfertjes.
|
Ja soms, maar meestal valt het cijfer dan wel mee. ik heb het vaker andersom :(
|
Ik heb t best vaak alleen maar omdat ik benieuwd ben hoe het uitgevallen is, het heeft niets met faalangst te maken.
Een keer was een leraar van ons zelf zenuwachtig omdat WIJ een proefwerk moesten gaan maken;) |
Citaat:
|
Ik heb dat na bijna ieder proefwerk :( Vaak heb ik het gevoel van ging wel, maar toch blijft het malen) meestal valt het uiteindelijk dan wel weer mee, zoals afgelopen proefwerk periode, bijna alles ging slecht op 2 na...maar als je de cijfers ziet snap ik niet waarom ik me altijd zorgen maak. (het is trouwens geen faalangst want ik heb al meerdere testen gemaak en telkens komt er uit dat ik geen faal angst is)
|
Citaat:
Maar goed, ik heb er ook wel es last van. In de brugklas en tweede klas zelfs heel erg, heb ik ook faalangst-cursus gedaan op school. Maar nu is het alweer wat minder. Ben wel benieuwd naar m'n cijfer (of soms ook helemaal niet, omdat ik het niet wíl horen - dan denk ik dat ik het echt heel slecht heb gemaakt)... |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb alleen dat ik het gevoel heb dat ik het heel slecht heb gemaakt en dan heb ik toch een 8 ofzo.... af en toe valt het wel tegen....... |
In het begin van de eerste kregen wij zo'n test, of je faalangst had en of je in aanmerking kwam voor de faalangsttrainingen.
had ik wel, maar ik heb geen faalangst trainingen gehad. achteraf misschien wel zonde, want ik ben dat jaar bijna blijven hangen. gewoon zenuwachtig enzo. nouwja, nu gaat het wel goed, dus ik zit er niet meer zo mee. |
maarja............. nu gaat het wel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |