![]() |
Wat is je mooiste kadoo ooit?
brand los :D
|
Toen ik 5 was heb ik een kasteel voor mijn playmobile gekregen. Die had mijn vader helemaal zelf in het geheim in de garage gemaakt van hout. Was echt een kasteel van 3 bij 5 meter ofzo, en je kon hem helemaal zelf in elkaar zetten enzo en dus ook andere variaties maken.
Het staat allemaal op video vast gelegd en het blijft geweldig om mijn reactie te zien! :p Ja, dit had je niet verwacht hè ;) |
van een vriendje? of in t algemeen?
m'n allermooiste cadeau ooit: voor m'n 18e verjaardag kreeg ik een hele mooie ring van m'n ouders. Hadden ze helemaal speciaal uitgezocht. Oh, en van m'n vader heb ik een keer zomaar een knuffel gehad. Was op zich niet zo'n heel boeiend cadeau, maar ik vond t zo lief, dattie zomaar met een knuffel thuiskwam. van een vriendje: hmm... een ketting. Was wel een hele mooie. |
Citaat:
|
de ring van mijn moeder...
|
De liefde van mijn vriendje!
En qua materiele cadeaus: mijn gitaar, een lieve knuffelbeer van mn vriend .. enne tja zoveel :) |
een auto
ohnee, ik lieg:o |
mijn ontmaagding :D
|
zo'n fantastische moeder als de mijne hebben..
|
wat ik zelf ga geven zeg maar aan iemand 27 mei :) word heel leuk :)
en zelf heb ik veel mooie cadeau's gehad, te veel om op te noeme |
Citaat:
|
Ik neem aan dat je cadeaus van een lief bedoelt?:confused:
Nou, ik heb een tattoo van hem cadeau gekregen, en heel mooie gedichten, en een heel mooi setje, en....Oh, ik heb zoveel van 'm gekregen!:) |
Eerlijk gezegt vind ik alles wat ik krijg van mijn vriendin leuk. Vooral de lieve kaartjes zq. liefdesbrieven vind ik helemaal geweldig, omdat daarin het enige staat wat niet te koop is; de liefde die we nl voor elkaar hebben. Zo een cadeautje vind ik persoonlijk veel beter dan een ring oid.
|
Citaat:
En ik ga hier nog even over nadenken :) |
Van m'n vriend: 3 dagen Engeland
Van m'n ex: een mega mooie ketting Van een goeie vriendin: een hele grote Me to You beer met een hart in z'n handen Maar het was eigenlijk meer mooi om de achterliggende gedachte en het moment zelf enzo.. Dat maakte het gewoon super! |
Citaat:
|
Eh... een hele grote & lieve knuffelbeer van mijn vriend...
En laatst kwam hij (terwijl hij helemaal geen geld heeft eigenlijk) met een CD aan van Tuesday Child, die ik allang zocht maar nergens kon vinden... Oh ja, en hij had een keer een megagrote kaart aan de ene kant volgeplakt met foto's van ons en hem, en aan de andere kant een ontzettend lief verhaal geschreven! |
Citaat:
|
Ik altijdcadeautjes voor mezelf :) Omdat ik mezelf zo aardig vind haha
Ik heb ook iedere keer supere leuke cadeaus! :D |
mooiste cadeau heb ik nog niet gehad (dit klinkt weird) maar ik krijg van mijn moeder een ring die nu in haar bezit is, daarvoor in haar moeders bezit is geweest, daarvoor in het bezit van de moeder van me oma en daarvoor in het bezit van de moeder van mijn overoma... tjah, niet om de materiele waarde, maar het is toch iets van de familie, en ja, altijd naar de dochter doorgegeven, dus als ik later een dochter krijg...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op mijn 18e verjaardag kreeg ik van m'n vriend een gouden kettinkje met een hangertje wat van zijn oma was geweest ( ze is een tijd geleden overleden) Dat betekende zoveel voor me, ik heb hem nog nooit af gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mooiste cadeau van mijn ex was een gedicht... |
Van mijn vriend heb ik zoveel lieve en leuke dingentjes gehad,
maar het mooiste vind ik tog wel mijn kettinkjuh met hartje, en m'n oorbellen. En van mijn moeder heb ik voor mijn verjaardag mijn vader's trouwring gekregen met een diamantjuh d'r in.. |
Een druiper :rolleyes:
|
Ik heb eens een pc gekregen van heel veel gullies. Nouja, dat was wel een cadeau om even in de lucht te springen natuurlijk. :)
|
mn fluogeleveters, nu hebben we pcies de zelfde schoenen, alleen hij heeft maat 47 en ik heb 40...
|
van mn vriend kreeg ik voor mn verjaardag zo'n grote lieve me-to-you knuffel met hartjes...zow lief!:)
en mooiste kado ooit..eeuumm..weet ik ercht niet,dr zijn zoveel dingen eiglijk.. :) |
ik kreeg van mijn vriendje met kerst een zilvere relatie-ring met zijn naam erin én hij speelde een liedje voor me op zn gitaar :)
|
Géén id. Dat ik dat niet weet is in princiepe triest genoeg.
Dus als mensen mij blij willen maken.... :o |
Citaat:
|
Ik heb veel gehad in mn leven, maar waar ik tot nu toe het meeste plezier van heb gehad was een oud geel half verscherud t-shirt met libertel logo erop, en zijn feromonen erin :D , ruikt nog steeds lekker...:)
|
Knuffels zijn maar knuffels maar.. een jaar terug kreeg ik een grote Me to you beer van een vriend die toen zot van me was.. ik vond het ontzettend lief, en betekende veel voor me want hij was mn beste vriend.. maar ik voelde niks voor hem.. nu heeft hij een vriendin, en... ik ben toppezot van hem geworden,dus.. hij is nog belangrijker geworden voor me :(
|
Ik ben volgende week vrijdag jarig en toen mijn vader twee weken terug gecremeerd werd kreeg ik van zijn vrouw de verlovingsring van hem en mijn moeder.. die heb ik schoon laten maken en op maat laten maken..
en ook is het een beetje mijn verjaardagscadeautje van mijn vader.. en zeker de mooiste omdat er veel emotionele waarde aan zit.. |
Toen mn vriend en ik 2 jaar met elkaar gingen, heeft ie me meegenomen naar de Winterefteling, heel romantisch met zn tweetjes!!!
|
ik vind de onverwachte kadootjes altijd heel leuk..zo heb ik een keer zomaar opeens een heel mooie zilveren ketting van mijn papa gekregen..en van mijn zus n x concertkaartje voor destinys child ..toch wel heel lief :)
|
Citaat:
|
Een liedje wat hij speciaal voor mij heeft geschreven :))))
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |