![]() |
pil doorslikken?
kun je de pil zomaar een strip doorslikken? geen kwade en slechte dingen aan verbonden?
menstrueer je dan erna dubbel zoveel? |
wat een vraag :D
|
ja dat kan gewoon, na 2x doorslikken kun je enkele druppels bloed verliezen.
En inderdaad, je kunt dan na het doorslikken heftiger ongesteld worden, maar volgens mij verschilt dat per persoon. (tip: lees de bijsluiter!) |
"je wilt de pil doorslikken, mag dat?" "Ja, dat mag"
waarom heb ik bij "doorslikken" altijd het beeld van gewoon iets doorslikken... |
Uit je vraagstelling kan ik dus echt niet afleiden waar je het over hebt.
Een strip doorslikken? :confused: |
Mijn vader (huisarts) zei dat het beter is om hem maar drie maanden achter elkaar door te slikken, maar het kan dus.
|
Citaat:
|
Mijn vader (arts) :) zegt dat het in principe niet uitmaakt... Je kunt zelf ook wel bedenken dat een dagelijkse dosis voor zo'n lange tijd wellicht consequenties zal hebben, maar ikzelf bijvoorbeeld, heb nooit last van de pil en slik hem dan ook makkelijk een halfjaar door. Het ligt er maar net aan hoe je normaal op de pil reageert, lijkt mij. Sommige vrouwen verliezen tussendoor wel eens wat bloed, maar dat is mij nog nooit overkomen... Ik leef in een menstruatie-loze hemel :)
|
Citaat:
waarom denkt iedereen dat het negatieve bijwerkingen ed heeft?? Nogmaals de lichte pil is GEZOND |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
speciaal voor dit soort vragen is er een hele grote pil topic. hij staat bovenaan!
topic closed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |