![]() |
Droom
Droom
En als ik dan kon zeggen dat wij samen, wij alleen tegen de rest van het leven, wij samen tegen iedereen, dat jij mij vol warmte zomaar omarmde in een hoekje van de gang en dat wij samen daar zachtjes zoenden in de zon. Als ik kon vertellen hoe wij samen, wij alleen tegen de rest van de wereld, wij samen tegen iedereen, hoe ik en jij gesmolten van twee personen naar één wil hun leven lieten leiden lief, gezoend, omarmd en stil. |
Ik vind hem prachtig.. Ben er stil van..
|
(y)
|
:eek: knap hoor... (y)
|
Tis echt heel mooi. Om stil van te worden..
|
wat verschrikkelijk geweldig. (y)
|
Wauw...Wauw...
|
wow, echt heel erg prachtig... super (y) niet met woorde te omschrijven eigenlijk...
|
Orgineel en apart verwoord/ neergezet. Goed ritme, mooie stijl. Perfect end.
|
Nou het is allemaal al gezegd denk ik...
Om stil van te worden. Serieus. Wauw. |
What they say..... :eek:
|
(y)
|
:eek: (y)
|
Ik sluit me aan bij de rest (voor de onderbouwing zie iamre18 ;)). :)
|
stuur hem in naar een wedstrijd ofzo en je wint geheid!
vb. doemaar dichtmaar. hij haalt me de woorden uit de mond. precies mijn ged88 geweldig (y) ciao |
Citaat:
|
Citaat:
*droomt stiekem een beetje weg* Echt een super stukje schrijven :) xxxx |
Prachtig.
|
je bent echt steeds beter geworden. Op deze kan je gewoon geen kritiek leveren. Hij is echt helemaal geweldig.
|
Ik ben echt helemaal weg van dit gedicht. Leest ook erg fijn. Enorm lief. (y)
|
Citaat:
En dan te bedenken dat ik hier helemaal niet tevreden over was... misschien moet ik iets minder perfectionistisch worden ofzo. |
Perfect.
|
mooi! verliefd?
|
Citaat:
Waar was je niet tevreden over?*ziet niets verkeerds aan dit gedicht*.... X |
Citaat:
omarmde in een hoekje van de gang en dat wij samen daar zachtjes zoenden in de zon. Vooral dat 'van de gang' en de overgang naar de volgende regel... ik dacht dat niet goed liep en had ook echt commentaar als "ja, mooi, maar het loopt niet echt" verwacht. Was dan ook zeer verbaasd dat dat uitbleef. |
ik vind het niet mooi.
|
omg, er had geen woord anders moeten zijn!
|
Heerlijk
hier smelt je voor; hier raak je stil van. erg mooi! |
simpele woorden en toch zo geniaal.. knap staaltje werk! De overloop van de ene zin op de andere is soms niet zo vloeiend, maar om de een of andere reden vind ik dat ook wel weer wat hebben.. het past in ieder geval prima in het ritme wat ik in gedachten had!!
Edwin |
woei, mooi! kei veel gevoel... heel groots ofzo, kweenie hoe ik het anders onder woorden kan brengen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51. |