![]() |
dik aan de schijt!!!
Eeej waarom raak ik altijd aan de schijt als ik goedkopen wiet rook? ligt dat aan mij???? of zit er wat laxerends in......
|
dan moet je meer bananen eten
|
had ik in het begin ook... nou niet meer....
raak dr aan gewent denk ik :) schijt is trouwens met lange ij :) |
misschien omdat je een vreetkick krijgt en meer gaat eten en dus ook meer moet schijten? :confused:
Ik heb er nooit last van gehad trouwens en ik had er ook nog nooit van gehoord dat het gebeurd... |
schijten van wiet is dat niet gewoon toevallig ofzo. misschien ben je een beetje maagziek had ik in het begin ook. ik had altijd buikpijn (ook nooit een vreetkick) maar nooit durglauf (racekak) gehad
|
misschien heeft het iets met ontspannen van je spieren te maken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dak antwoord moet geven op de vraag: nou nee ik ga nooit aan de schijt als ik wiet rook maar dat komt miss omdat ik geen slechte wiet rook ofzo kweet niet. |
mijn reactie was verkeerd die was niet voor jou bedoeld maar voor chill bedoeld en ik haakte alleen in op jou reactie dusss...
|
Citaat:
|
IK WEEEEEEEET HET AL!!!!!! het komt door die GORE SMAAK van die goei kopen wiet! daarvan ga ik veel kauwgom kauwen!!!! en da werkt laxerend!!!!!!! :D (n) (n)
en klopt jah in helmond schrijf je schijt met een EI dus hou nou eens op met da gezeur!! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ie Aaaaaaaaaaaaa
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13. |