![]() |
Deconstruction meeting...
Ok, het idee om een meeting te houden tijdens de deconstruction tour 2003 is leven in geblazen, dus hier een topic:
datum: 04-06-2003 lokatie: parkeerplaats ijsselhallen te zwolle, vanaf het station kun je gemakkelijk lopend naar de ijsselhallen, dus dat is geen probleem. tijd: in overleg (aanvang tour is om 13:00 uur) mensen die gaan: - Roxy - ~(S-|-)2v!lL~ - Sharp_Shootah - STP - Effeks - Lompo de Clown - Glow - Reel Big Nothin - Danique - harrie84 - Mortischa - hukkie - framboos - birthmark - stay asleep - dReZ - otherside - firefly - PHaRMaCoN - Rebirth Of Cool weet het nog niet: - Bruce - IEMOW-KOR - harrie the 5th Ik heb er zin in :) |
wat kost het eigenlijk?
|
Citaat:
maar als je mij ook nog wat wil geven omdat ik het topic geopend heb, vind ik dat ook niet erg ;) :) |
mag dat ook in natura?
als er in mei nog kaarten zijn kom ik misschien wel, of is het al uitverkocht? |
geen idee of er nog kaarten zijn, en nee het mag niet in natura.. ;) ik zal gewoon nu wat geld lenen en dat in mei terug betalen. :)
|
Ik ga wel naar decon maar ik ga niet echt meeten. Ik zie mensen die ik ken daar wel enzo..en iedereen is vrij me aan te spreken..Maar niemand doet dat ooit, hoor ik altijd achteraf, ik kijk boos ofzo :confused: :p
|
O_o..
Wat doet mijn naam er bij.. Anywayz ik ga wel .. Moet ff mijn kaartje nog kopen.. Ik zie nog wel of ik ga meeten.. Meestal kom je mensen tegen tijdens het concert ofzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
The magic wallet and a melon. |
sooz gaat ook!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en meeten.. ja sgoed! nouja ik wil niet constant bij zo'n groep zitten. wil nog wel m'n eigen gang gaan en crap. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben daar vrijwilliger als het goed is, maar ik weet dat nog niet zeker en weet ook niet of ik dan tijd heb, maar als ik de mogelijkheid heb, dan kom ik wel.
|
count me in (y)
|
och kdenk eerlijk gezegd niet dat ik er veel behoefte aan heb... ik zie de mensen die ik ken toch wel en mensen die mij graag willen leren kennen tjek fotoboek oid en als je me ziet dan kun je wat zeggen en zal ik nog iets terugzeggen ook..
|
ik zie wel ff
|
Citaat:
*psst* sniek weg bij NOFX, die mag je natuurlijk niet missen :P |
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel: zzzzzzz |
;)
|
ik ga wel naar de deconstruction tour denk ik, maar ik weet nog niet of ik naar de meeting ga want er schijnen ook wat bandjes te spelen
|
't is Mark Schmark
eXo Schmexo birthmark schmirthmark |
sjoerd schmoerd :D
|
roel schmoel
|
Deco zit dr wel in bij mij meeten gebeurt vanzelf vast wel.
|
meeten schmeeten
|
hehe bikkel :D
|
ik ga niet meeten, dus haal me maar snel van dat lijstje af...
ik spreek de mensen die ik aan wil spreken wel aan, als ik ze zie, maar verder ga ik alleen maar bandjes kijken |
De antichrist in festivalvorm...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje late reactie:
Ik ben sowieso van de partij op de deco. Ik zal te herkennen zijn aan een reusachtig walvissenpak bedekt in paarse rozen. Daarbovenop heb ik een 3,4876 meter hoge hoed waarop een replica van het hoofd van Jimmie Carter(Amerika's negenendertigste president) is bevestigd met duck tape. Mijn broek zal reflecterend groen zijn en ik zal iedereen nucliaire LSD proberen te verkopen. Of niet... :confused: |
Citaat:
en mag jij naar zwolle rijen |
Citaat:
|
ik ga wel, ik meet niet...
|
Citaat:
ofzo, opzich is een meeting niet noodzakelijk natuurlijk, maar het lijkt mij wel een leuk idee om de mensen van et forum die wel naar de tour gaan eens te zien, ik heb ook nog nooit een andere meeting bij gewoont. vandaar.. |
Citaat:
ik ga niet meer met OV, suckt namelijk hard en benzine is veel goeiekoper |
Citaat:
|
Hf!
|
joepie, ik ga daar ook naar toe
wordt vast vet daaro maaazaaal |
Citaat:
eventjes meeten is wel leuk, na afloop ofzo. - Roxy - ~(S-|-)2v!lL~ - Sharp_Shootah - STP - Effeks - Lompo de Clown - Glow - Reel Big Nothin - Danique - harrie84 - Mortischa - hukkie - framboos - birthmark - stay asleep - dReZ - sooz - otherside - firefly - PHaRMaCoN - Rebirth Of Cool weet het nog niet: - Bruce - IEMOW-KOR - harrie the 5th |
idd
eventjes meeten is wel leuk, na afloop ofzo. - Roxy - ~(S-|-)2v!lL~ - Sharp_Shootah - STP - Effeks - Lompo de Clown - Glow - Reel Big Nothin - Danique - harrie84 - Mortischa - hukkie - framboos - birthmark - stay asleep - dReZ - sooz - otherside - firefly - PHaRMaCoN - Rebirth Of Cool - tax - weezzz weet het nog niet: - Bruce - IEMOW-KOR - harrie the 5th |
- Roxy
- ~(S-|-)2v!lL~ - Sharp_Shootah - STP - Effeks - Lompo de Clown - Glow - Reel Big Nothin - Danique - harrie84 - Mortischa - hukkie - framboos - birthmark - stay asleep - dReZ - sooz - otherside - firefly - PHaRMaCoN - Rebirth Of Cool - tax - weezzz weet het nog niet: - Bruce - IEMOW-KOR - harrie the 5th - skatefamke (qua meeting dus...) |
Citaat:
uhm overigens zullen wij elkander in de pit ontmoeten op: - 3 mei: US Bombs en The Spades in Iduna - 4 mei: Voodoo Glowskulls in het Bolwerk en waag het niet te zeggen dat je daar niet heen gaat!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55. |