![]() |
standje?
nou wat vind je hett lekkerst?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
slotje
|
... zie de andere 1000 topics hierover...
|
doggystyle 4 sure :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom hebben toch zo veel mensen doggystyle als favoriet? Oke, 't is best lekker, en idd lekkerder dan bijvoorbeeld missionaris, maar je kunt elkaar niet aankijken en je raakt elkaar maar op een paar punten aan... hoeft sex dan niet meer iets persoonlijks te zijn?
|
Elkaar aankijken is echt zoooo niet boeiend. :o (y)
|
Citaat:
|
Als het om liefde gaat:
Dicht tegen elkaar, zoenend. Als het om de sex gaat: Doggystyle of staand van achteren mmmmm... |
Citaat:
|
doggystyle is zoooo lekker...
maar snap ook niet wat jonges daar lekker aan vinden... en dat aankijken hoeft van mij ook niet zonodig...njah als ie klaarkomt is t wel leuk en bij de 1e keer ook maar voor de rest hoeft niet.... :) |
hmm... tja, ik kijk tijdens de sex nu eenmaal liever naar m'n vriend dan naar de poster-met-hondjes die aan z'n muur hangt:P
edit: hoewel dat, zie ik in nu ik mijn post herlees, wel erg toepasselijk is dan, die poster |
ik heb meestal mn ogen dicht....
|
'k vind ook nix aan doggystyle hoor, schaam me dood om omgekeerd naar mijn vriend te zitte :o en hij vind het ook helemaal niet lekker
'k vind 't wel lekker als hij op me ligt, of ik op hem. of hij naast bed en ik op bed |
me vriendin zittend op mij ... mijn handen op d'r borsten en zij heen er weer gaan met d'r heupen :D
Eergister voor het eerst dat standje uitgeprobeerd en das toch wel erggggggg GEIL!!!!!!!!! :rolleyes: ;) |
ooo ik vind er echt veel standjes leuk :D 69, hondjes, ja hoe noem je ze. ik vind ze allemaal wel lekker :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |