![]() |
vakantie!
heej iedereen!
ik ben op zoek naar leuke campings in nederland aan zee om met een groep vriendinnen naar toe te gaan! heeft iemand nog leuke suggesties? xxx anouk |
In Zeeland zijn er genoeg.
Terschelling schijnt ook wel leuk te zijn.. :cool: Waarom bezoek geen reisbureau, die kunnen je nl veel beter helpen dan wij. |
ben ik ook geweest....
maar die hadden niet egt veel :S en ik ben benieuwd naar de ervaring van anderen op campings dusss |
dusssssss?
|
daarom post ik ff hier wat omdat ik benieuwd ben!
|
terschelling vinden de meesten wel leuk
wel jammer dat er zoveel negatieve dingen vandaan komen. maar er zijn ook bepaalde campings waar je niet zoveel slechts over hoort. camping cnossen bijvoorbeeld is wel een site van volgens mij. |
Noordwijk! Dijk en Burg voor de jonkies met kleding die dat zo snel mogelijk van elkaars lijf willen sjorren, en er is ook een naturistencamping volgens mij dichter bij zee. Erg relaxt daar, mooie omgeving ook..
|
Niet doen. Dat zuigt. Blijf thuis. Dat ownt.
|
Citaat:
Natuurlijk niet, hun ouders wonen daar, de buren kennen ze. Die meiden willen even lekker uit de band springen, net als Ovide op zijn avonturenland. (prijs voor degene die weet waar ik het nu over heb!) |
Citaat:
|
Citaat:
Dan kun je vast ook het lied afmaken: Ergens in de oceaan, ligt een avonturenland en daar stapt Ovide blij met zijn vrienden door het zand onbekend(heeeeelp!) Dan komt het beeldschone refrein: Kijk uit malloot een kokosnoot je kunt ze niets verbieden de vrienden van Ovide wat een kabaal 't loopt uit de hand Ovides vrienden springen uit de band uit de band! |
Texel ---> Kogerstand ---> Jongerenterrein (y) :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |