![]() |
The Pretender weer op TV!
Iedere werkdag om(/rond) 19.10 op V8. De serie is net helemaal geweest, maar voor de mensen die em gemist hebben. Geweldige serie!
En wat vinden jullie van Jarod/The Pretender? (Om er een vraag aan te verbinden) |
Leuke serie.
*Heeft geen zin om veel te typen* |
jaaaaaaa, ik ben echt blij dat dat weer op de Tv is, echt een GEWELDIGE serie, ik baalde echt toen ze er mee stopte de vorige keer.
*gaat iedere dag voor de TV zitten en Jarod kijken :D* |
de serie was afgelopen
dit is weer het eerste seizoen hoor |
Citaat:
|
jaaa ik zag het vandaag pas!! Nou heb ik WEER de eerste aflevering gemist... shit shit shit... Mmm ben verslaafd..:D
|
ze hebben nog wel twee pretender films... die zijn ook cool..:D Maar ik ga nu weer van de oude Jarod genieten..:D
|
Citaat:
Helaas heb ik ook de eerste gemist (dwz de helft :S) Als ik hem niet had gemist, dan had ik het opgenomen vanaf het begin. Nu ben ik bij aflevering 6 begonnen (omdat er 5 op 1 band passen). Helaas kan ik je de aflevering dus ook niet geven (wel in avi, maar niet op video), anders had ik dat wel gedaan. :S |
ach ja.. shit happens... volgende keer beter... over vier seizoenen als ze weer opnieuw beginnen...:) ben allang blij dat het weer op tv is... die van vandaag had ik ook nooit helemaal gezien..:D
|
Citaat:
|
Ik kwam er zappent langs en ik vind het erg leuk :) Jammer dat het op zo'n vervelende tijd voor me is, zodat ik alleen kan kijken als mijn ouders weg zijn. :(
|
En t was vandaag weer een leuke, herkende de helft.. Het was alleen niet echt duidelijk dat Jarod iets nieuws ontdekt had..:)
|
Vet, alleen jammer dat het herhalingen zijn.
|
Citaat:
|
Ja, eindelijk nog meer pretender fans. Nou die nieuwste hoef ik niet te zien (die films). Daar heeft ie lang haar en dan vind ik hem dom staan :p
De oude serie heb ik volgens mij altijd al gezien en dus ook al tig keer de herhalingen, maar ik zit gewoon weer lekker achter de buis weg te zwijmelen. Doegie (y) |
:D dat lange haar wen je aan, vond het eerst ook stom staan maar na die films ieder een stuk of 4 keer te hebben gezien vind ik het wel leuk staan...:)
|
Weinig bijzondere SF-serie.
|
vast niet bijzonder .. maar wel erg leuk :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |