![]() |
tssssss
heeft pinkpop nix met muziek te maken of zo weet ik veel dat ie in een andere box moet waar pinkpop op staat en dan gaat zoon vent gelijk liggen zeiken dat ie daar mot en niet hier nounou zielige zooi geef me aub een ban of hoe het ook heten mag want dit is echt gezeik als iemand hier iets schrijft of een mening geeft en meneer de eigenaar is het niet eens met die mening laat ie het gewoon afsluiten nouuhhoouu :mad: ik wil ff iedereen alvast suc6 met de examens wensen en ik doe de groeten aan alle mensen die naar pinkpop gaan pinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpop pinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpop pinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpop pinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpop pinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpop pinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpop pinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpop pinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpoppinkpopzo is dit genoeg pinkpop voor op je speciale pinkpop site
|
debiel.
|
dus.......
|
DOEI (n)
|
:D
jij bent echt stom :) |
waarom ben ik stom misschien verveel ik me en zit ik daarom hie ofzo :confused:
|
Citaat:
|
he ze hebben hem nog niet afgesloten kiks haha i did it best leuk om de idioot uit te hangen als niemand weet wie je bent echt wel cool zijn er trouwes mensen die intertesse hebben in een vette kix ass punk band met repetitie ruimte in limbabwe mail me dan
|
idioot :D
wellicht is een slotje toepasselijk ? |
leg mij even uit waarom ik stom ben dan ben ik ook weer blij :D
|
Er zit een knopje op je toetsenbord, genaamd : PUNT
. |
lmao
|
Citaat:
|
Haha, zo schrijven 10-jarige alto's, maar toch geen 16-jarige examenkandidaten? :D
|
het valt mij wel weer de hele tijd op dat de mensen die hier aan mee doen niet heel erg aardig zijn he of ligt dat aan mij
|
Citaat:
|
euhm s mag ik je vragen waar dat op slaat btw ik doe geen eindexamen want ik zit op het gym dus ik moet nog ff en btw ik ben te lui voor goede spelling etc dus je moet vooral niet te snel conclusies trekken
|
Als jij normale nuttige topics start,
Normaal doet, Normaal typt. Dan willen wij best aardig zijn. Soms. |
oja en wie zegt tropuwes dak een alto ben
|
Dit forum is speciaal voor norse mensen.
|
Citaat:
Dan krijgen mensen minder snel het idee dat ze met een 10-jarige debiel te maken hebben... ;) |
dat vind ik een heel goed id
|
whahaha
:D domheid is ook een kunst |
Oh hier wil ik ook ff op reageren! :o
Klaar :o |
ik stem voor amamama
|
ik ga ik heb het hier wel weer gezien ga maar iemand anders afzeiken best laf eigenlik om zo te doen tegen iemand die je helemaal niet kent :cool: misschien weetje niet wat je jezelf verpest hebt nouja mensen die exames hebben veel succes jullie zullen me niet meer zien want hier vind ik dus echt geen ruk aan succes met het lezen zonder leestekens
|
Citaat:
Erg sociaal zo'n muziekforum |
Okee.........
|
tot ziens er zijn wel veel mesne die aand8 hioer aan besteden he :D
|
Citaat:
|
ga naar onzin ofzo...
|
kanslös.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb gewoon wat nieuws geschapen een forum waar iets te doen is zal ik dit nu openen tot officieele afzeik formu je mag iedereen afzeiken die je wilt het mag over de oorlag gaan over balkenende the queen mij jezelf je ergste vijand iedereen
|
Ik denk niet dat jij echt veel IQ hebt
|
Citaat:
|
ik ben misschien wel slimmer dan jullie denken wie zegt dat ik ben wat ik ben , dat ik echt 16 ben misschien ben ik wel iets anders of iemand anders :confused:
|
Citaat:
|
welterusten mensen have fun
|
Citaat:
|
zeg loempia lul ga spelen ofzo :D sorry das mijn humor hahahaha
|
Ik dacht dat je weg ging?
|
Ga iemand lastig vallen op het avril lasagne forum ofzo.
people like you: YUCK (n) |
jullie hoeven er toch niet op te reageren of wel soms hahahah ik vind dit best melig stoort het jullie als ik hier schrijf zeg dan ni terug heb ik ook geen reden iets te schrijven
|
Citaat:
|
Citaat:
teveel bier is niet goed voor je. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn de mods in eternal sleep ofzo? :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |