![]() |
Ik ben week over tijd & eet super veel :S
Kben toch nie zwanger ofzo he?? :|
Ik eet ech zwaaaaar veel snoep ensow.. ech nie goed.. |
Over tijd kan ook door stress komen..
Waarom denk je dat je zwanger bent dan? |
Ja zal dan wel stress zijn..
zit nu in tentamen week.. maar nou ik heb t wel altijd veilig gedaan.. maar soms in het begin niet.. je kent t wel.. je bent dan net bezig.. en als je dan ECHT verder gaat.. doen we condoom.. maja dat kan toch ook geen kwaad of wel? :S |
Citaat:
Citaat:
Oeh, wat een stomme vraag. :o Citaat:
dat je dan zwanger raakt, maar goed, het kan volgens mij wel.. |
Citaat:
En als t nou zo is?? Wat dan?? Me vader is dokter.. lekker kut en weet dat ik naar andere dokter kan gaan.. maar die ken ik verder allemaal ook wel.. |
Citaat:
straks heb je je zorgen voor niks gemaakt.. Je kan ook zo'n drogisterij-ding halen, hoeft toch niet persé naar de dokter voor zoiets? (of bedoelde je dat niet?) |
neej dat bedoelde ik niet..
maja idd ik moet t eerst maar eens zeker weten.. zuchttt... wat een gedoe ook altijd.. kon je maar gewoon normaal sex hebben.. zonder je zorgen te maken over zwanger worden.. en als je wil zwanger worden.. gewoon ff knipt met je vingers ;) |
zwanger worden is niet zo moeilijk nee, maar dat snoeppen heeft er niks mee te maken hoor, dat denken ze allemaal dat dat HET teken is, maar dat is echt niet zo.
wil je het zeker weten moet je gewoon even een test doen en klaaar dan weet je het meteen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |