Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [WORD] Ongewenst locken van een document (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=434435)

Martin 01-04-2003 18:57

[WORD] Ongewenst locken van een document

tis weer eens zover, de laptop heeft kuren.

Ik maak een documentje in Word (office Xp, legale versie) en na een paar seconden zegt ie "Document is vergrendeld voor bewerken".

Hoe los ik dit op? Ik kan niet fatsoenlijk een nieuw bestand maken of een bestand bewerken.

Dr HenDre 01-04-2003 20:14

office opnieuw instaleren (alhoewel ik vermoed dat je da al gedaan hebt :p )

Martin 01-04-2003 20:17

Citaat:

Dr HenDre schreef op 01-04-2003 @ 21:14:
office opnieuw instaleren (alhoewel ik vermoed dat je da al gedaan hebt :p )
Office verwijderd + opnieuw geinstalleerd.
Office herstel

het werkte allemaal niet.

Dr HenDre 01-04-2003 20:25

Citaat:

Martin schreef op 01-04-2003 @ 21:17:
Office verwijderd + opnieuw geinstalleerd.
Office herstel

het werkte allemaal niet.

als ik jou was zou ik het gewoon formatteren. En ik weet dat dat niet de makkelijkste oplossing is. Maar tog werkt eht beter. Ik bedoel als er niet veel belangrijks op staat heb je het in een paar uur gedaa :)

Martin 01-04-2003 20:27

Citaat:

Dr HenDre schreef op 01-04-2003 @ 21:25:
als ik jou was zou ik het gewoon formatteren. En ik weet dat dat niet de makkelijkste oplossing is. Maar tog werkt eht beter. Ik bedoel als er niet veel belangrijks op staat heb je het in een paar uur gedaa :)
Staan belangrijke dingen op, proefwerken van mijn pa (is leraar), werkstuk van mijn zusje. En ik ben tégen formatteren voordat ik de oorzaak weet. (Computer van mijn zusje moet windows-restore hebben uit DOS, maar wil ook nog niet lukken).

CryptapiX 01-04-2003 21:02

tegen formateren ?
wat maakt de oorzaak uit.. als je de oplossing toch hebt is het ook goed ?

ennu dat van die belangrijke data.. ooit van BACKUP gehoord ?

TouchOfDarkness 02-04-2003 07:30

Citaat:

CryptapiX schreef op 01-04-2003 @ 22:02:
tegen formateren ?
wat maakt de oorzaak uit.. als je de oplossing toch hebt is het ook goed ?

ennu dat van die belangrijke data.. ooit van BACKUP gehoord ?

o_O, ik denk dat Martin voor de volgende keer graag zou willen weten waar en waarom het misgaat, zodat ie de volgende keer maatregelen kan nemen om dat te voorkomen? Dus de oorzaak lijkt me wel belangrijk.... en besides, als je de oorzaak niet weet, is het vaak wel lastig problemen oplossen?

Martin 02-04-2003 08:41

Citaat:

TouchOfDarkness schreef op 02-04-2003 @ 08:30:
o_O, ik denk dat Martin voor de volgende keer graag zou willen weten waar en waarom het misgaat, zodat ie de volgende keer maatregelen kan nemen om dat te voorkomen? Dus de oorzaak lijkt me wel belangrijk.... en besides, als je de oorzaak niet weet, is het vaak wel lastig problemen oplossen?
Idd, die documenten kan ik nu alsnog backuppen. Maar ik wil de oorzaak weten. (Die WORD-documenten kan ik via het netwerk op mijn PC wel openen)

Dr HenDre 02-04-2003 15:09

ik denk dan toch dat het heel moeilijk wordt om de werkelijke oorzaak te 8erhalen. Daar kom je zo 1 2 3 niet 8er

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.