![]() |
[Return to Castle Wolfenstein] multiplayer
Wie of wie kan mij uitleggen hoe de multiplayer van RTCW werkt? Is het de bedoeling dat je dat met meerdere mensen doet? (Ik heb het nu dus over multiplayer over LAN) En kan je ook computerbots instellen?
|
Computerbots kan niet.
Als je de MP opstart, dan naar die servers gaat kan je ergens aanklikken of je internet ofzow wilt. Volgens mij staat daar ook LAN bij. |
Citaat:
|
Voor een beetje leuk LANnen moet je toch minstens 8 man hebben :s
|
Ik vind het een kut spel
|
Citaat:
|
onbeargumenteerde meningen aub voor je houden. Ook reacties daar op voor je houden. Heeft niemand wat aan :)
Er zijn wel bots voor RTCW. Voor site moet je ff zoeken. Ik speel 't tegenwoordig niet meer. Te traag op de een of andere manier.. |
Neen het is een geweldig spel. Op een LAN zou het helemaal heerschen omdat je dan naar elkaar kunt brullen. Maar je moet wel minstens 8 man hebben. En da's echt een minimum, beter is 12 ofzo. Ligt aan de map natuurlijk.
|
maar hoe moet dat nou? moet je in 2 groepen insplitsen? moet je engineers en soldiers enzo aanstellen? of hoe?
|
Citaat:
En als je de minder legale versie hebt.... uitproberen :) |
ik heb 1 tip.... BEGIN ER NIET AAN!
ik heb het ook gedaan ik was verslaafd als de tering en ik ben blij dat ik mn tijd nu anders in kan delen :P :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |