![]() |
Hoe oud waren jullie bij eerste keer Masturbatie.. ?
Jah.. hoe oud waren jullie?
Want ik kan me herinnerren dat ik al -urm- 'bezig' was toen ik nog maar in groep vier zat ofzo.. :S Is dat niet weird?! |
ik doe het niet... vin er echt niks aan...
heb het 1 keer geprobeerd maar weet niet meer hoe oud ik was... maar boeiend vind ik het absoluut niet |
11 gloof ik.
|
haha ja ik ook superrr vroege leeftijd..
maar toen wist ik nog helemaal niet wat t was.. maar voelde altijd fijn..:$ lekker vaag.. |
14? 15?
|
Citaat:
Dan doe jij of ik iets fout.. :p |
ik doe wel wat fout :o
|
Citaat:
wat dan? :p |
ach nee, veel meisjes zijn een jaar of 10 als ze beginnen, en dan zit je dus in groep 6 of 7, dus groep 4 valt best mee:)
Ik weet niet precies hoe oud ik was, maar ouder dan 9 kan ik onmogelijk geweest zijn:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oud he? |
11 :)
|
13 ongeveer. Denk ik ben niet zo goed in het onthouden van dingen. :)
|
10 of 11. Ik had geen idee waar ik toen mee bezig was, maar het was wel lekker :D
|
ow een jaar of 8 volgens mij :S toen kwam ik er 'perongeluk' 8er dat dat toch best wel lekker was, maar ik had toen geen idee waar ik mee bezig was...
|
Citaat:
|
Kwas 4 of 5
|
Ik was 7 toen ik er mee begon.
|
*voelt zich nakomertje :o*
|
Ik was 14. :|
Beetje laat :S |
Citaat:
|
12 of 13...
Vrij gemiddeld, denk ik. :) |
Ik denk dat ik 9 of 10 was.
|
9 a 10 jaar d8 k
|
Citaat:
|
ik was 13 geloof ik.....en t lukte niet :)
|
12
|
Ik was 11 :)
|
13,5 ofzo
|
Ik doe het alleen erg lang,maar met mijn vingers,eum,12 ?
|
Ik was uhm... elf of tien volgens mij. Ik vond er toen nog niks aan.
|
Ik was ongeveer 10 toen ik ermee begon en vond het echt super.. maar sinds mijn 16e ong doe ik het niet meer.. zoek het nu niet meer
|
Citaat:
|
13 erg laat met de rest hier hhaahhaha in groep 4 vind ik alleen een beeeeeeeeeetje vroeg. stel je voor dat je dochter later al in groep 4 daaraan denkt. dat is echt wazig ongelofelijk
|
Citaat:
Vroeg ik me na dat andere topic ook al af... ;) :o Niet met je vingers, maar hoe dan wel...? :confused: |
12
|
Masturberen zodat ik erdoor klaarkwam vanaf mijn 11 of 12e denk ik. Daarvoor was het niet meer dan wat gepruts en gefriemel.
|
Proberen: 11
Klaarkomen: 13 |
Citaat:
|
groep 4!!!!dat is echt f*cking vroeg. ik wist toen nog niet eens wat het betekende!!!!
|
proberen: 10
klaarkomen: 10,5 |
ik heb nog nooit gemasturbeerd
nu moet je lachen |
11 of 12 ofzo.
|
10 of 11 ofzo
|
Citaat:
|
13 jaar