![]() |
Exploited 17 april Baroeg Rotterdam
Hey,
zijn er nog mensen die ook naar Exploited in de Baroeg gaan??? |
Al kwam wattie me halen in een limo dan nog niet, want ja iq check aan de deur he......sorry u bent te intelligent meneer.:D
|
Heb geen zin om tussen die mensen daar rond te hobellen
|
Citaat:
|
Punkrockertjes hahaha. Wattie is een aartsmongool en iedereen die dat niet doorheeft....tsja die is dat ook.
|
Wattie heb gewoon wat meer geld nodig
|
De muziek is te pruimen though.
|
Hehe daar ben ik t uiteraard niet mee eens. Iemand nog The Massacre hebben? In een vlaag van verstandsverbijstering gekocht jaren terug.
|
dan spelen the hellacopters in nijmegen
|
Da's aanmerkelijk beter, nauwelijks dat wel...maargoed.
|
Citaat:
|
Nevermind ik slaap nog :D
|
Citaat:
Verder ga ik al de dag daarna in de Melkweg dus ik ga niet ook op donderdag want da's spacedag |
Citaat:
|
Heb ik een reputatie? Cool!
haha ik ben tenminste zo eerlijk toe te geven dat die zin nergens op sloeg *kijkt trots* |
Hmm..
|
Neuken? :D
|
Hmm..
|
Tis geen nee heyhey! (y)
|
Citaat:
Hoe klein was je ook al weer? |
Wat een vulgaire vraag... :( haha
|
Vulgair?
Dat jij het een vulgaire vraag vindt zegt waarschijnlijk meer over jou dan over mij ;) |
Neuh.
Om daar nou voor naar Rotterdam te gaan.. Gaat u vooral door met de Wattie verhalen, erg amusant :D |
hmmm daar heb je een punt hehehe
|
Citaat:
wahah :D |
sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence sex and violence
gewoon briljant, en dat meen ik |
Citaat:
Ik heb ooit een coverband gezien die dat nog wist te verneuken (y) |
Ik heb Total Chaos dat zien verneuken. Was ook gelijk de slechtste band die ik ooit gezien heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
huh was da? :confused:
|
Mss ga ik er wel naar toe..
Ik zie nog wel.. Citaat:
En omdat meneer in Schotland geen platenzaken heeft met Hardcore, moet ie helemaal naar R'dam :p.. |
jaja....we're going :D:D:D
blut en al...maar dat maakt niet uit...:D:D:D (treintje in, treintje uit) :D:D:D |
Ja? hahaha in vlaardingen.
|
Toch eens opletten dan. Heeftie die achterlijke dreads nog?
|
Citaat:
En bandruzies komen overal voor (remember led zeppelin?) |
Ik vind em een aartsmongool, omdat hij nog steeds stomme leuzen roept waar hij zelf geen flikker om geeft. En tis gewoon een holbewoner/sexist/geweldadig iemand....een echte lul dus.
|
Citaat:
daarnaast lijkt hij gewoon een luie lul. Schelden op de wereld op hem heen idd en zelf jarenlang niets doen alleen maar op bed liggen, het geld opmaken van de jaren daarvoor, wat hij verdiend heeft. Zo'n beeld krijg ik van hem |
Citaat:
|
Hey je sig is aangepast! :( ;)
|
Ah well..
|
Citaat:
|
Citaat:
was zeer lauwwtjes (n) (n) (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |