![]() |
Profielwerkstuk
Ik moet dus bijna beginnen met t maken van een profielwerkstuk, en nou dacht ik, misschien heeft iemand van jullie nog wel een leuk ideetje voor me...?
Ik heb profiel CM met muziek Duss, alle ideeen zijn welkom!!! |
Iets met economie doet het altijd goed. Kies een actueel onderwerp, bv de val van Ahold oid. Daar is bijzonder veel over te vinden.
|
In CM zit geen economie
|
Wil je mijne hebben?
|
wij hebben het over de politieke achtergronden van de Berlijnse Muur gedaan, errug boeiend idd ;) Maar ik was zo blij toen ie af was
|
Een paar mensen van cm bij mij op school hebben een musical geschreven, dus als je een beetje goed bent in muziek is dat misschien wel een leuk idee
|
hai!
om je ff een impressie te geven van wat er in mijn klas allemaal is gedaan voor t PWS: * King Arthur (engels en geschiedenis) ---> ik zelf! erg leuk en interesting! * Griekse opera Bachanten (Grieks en muziek) * Invloed van Propaganda in WOII (Geschiedenis en maatschappijleer) * nog iets met WOII (weet niet meer wat...oops) (gs en ma) wat me zelf nog erg leuk lijkt: * de Amish people in USA (kun je verschillende vakken bij halen) * mode in de verschillende jaren als je economie hebt: * de invloed van Mao Tsjeng (ofzo) op de chinese economie (lijkt me zelf niet echt erg interessant maar ach...) heel veel succes in ieder geval! xiao! xx margreet |
C&M heeft bij mijn weten nog eltijd ec1. Mijn profielwerkstuk was meer een spelletje. Kijken hoeveel ik kon verdienen* met aandelenhandel. Nep dan :) Mijn werkstuk muziek ging over de saxofoon. Een beetje grasduinen in de bieb of op het web en je hebt zo meer dan genoeg informatie te pakken!
|
jeugdcultuur 1945-1970 was mijn onderwerp.. daar was iedereen erg enthousiast over, ikke ook natuurlijk
--> totdat ik m moest gaan presenteren waaaaah!!! :( maja hij is weer klaar :) |
Ten eerste ben je véél te laat, en ten tweede verwacht je dat ánderen met een onderwerp aan komen zetten.
Wát een instelling zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
combinatie van handvaardigheid / ckv / muziek
|
Citaat:
|
Citaat:
Goh, dat wist ik niet. (niet dat ik havo doe ofzo) Nooit van gehoord. Idd op vwo kun je (bij ons) kiezen uit Fa2 - Du2 - Filosofie (twee van de drie) En de mogelijkheid om Wiskunde A1 uit te breiden tot A1+2 En CKV 3 tussen muziek of beeldende vorming :) |
Citaat:
Ten eerste ben k niet te laat, ik zit nu in 5vwo en we hebben net de eerste voorlichting gehad, over hoe het allemaal in elkaar steekt, en ten tweede, het is heelmaal niet de bedoeling om van iemand iets over te nemen. Ik mag toch wel emsne vragen of ze leuke ideetjes hebbeN? |
Citaat:
Hypocriet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wij deden het over volksfeesten best leuk opzich alleen het is nog nie helemaal goedgekeurd en nog ff en het is mei
|
hoi,
ik doe ook C&M maar heb bio in mijn vrije deel. ik doe mijn pws over Schizofrenie voor geschiedenis (ja dat mag, als je dus ook de GESCHIEDENIS) ergens over verteld en voor biologie... maargoed daar heb jij niet erg veel aan. Als jij geinteresseert bent aan muziek kan je het over een of andere muziekstijl hebben (doe je het voor geschiedenis en muziek bijv...) dan vertel je hoe het is ontstaan, hoe er tegen aan word gekeken blabla. Of over een heel bekende zanger (eventueel van nu, maar moet wel vroeger ook al heel bekend zijn geweest) tjah... ik weet niet.. -xxx- wendy |
Een profielwerkstuk is toch maar voor één vak meer? Bij ons in ieder geval wel... je hoeft er geen twee vakken bij te betrekken.
|
Citaat:
- 1 profielvak - 2 profielvakken - 1 profielvak en 1 keuzevak ik heb voor het laatste gekozen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |