![]() |
De irritantste reclameslogan.
Perfect, de fietsband die niet lekt.
Overtref mij. |
Kan nergens opkomen.. :o
|
Zoveel, ik weet er alleen geen.
|
"houdt u ook van leuke dingen doen?"
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah rot op ofzo :D |
frysia.. jeweetwel die van de leningen
enne nu van becam.. jeweetwel die man met die grote breedbeeldtv |
Citaat:
|
wasmachines leven langer met caaaaaaaalgoooon
|
Er zijn er zoveel..
|
Nu bij Albert Heijn 20% korting op alle biolochische producten...
(kort om de Albert Heijn reclame!!) |
ik weet wel dat die reclames van Albert Hein zo onderhand mn strot uitkomen :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bepaalde autoreclameslogans zijn heel irritant:
Renault. Createur d’ automobiles. Echt zo’n nietszeggende slogan. Elke boeren*** weet toch wel dat Renault auto’s maakt? Alleen een Citroën rijdt als een Citroën. Ja, dat lijkt me logisch. De meeste Opels rijden als een Opel, de meeste Mercedessen rijden als een Mercedes, etcetera. Raar hè? :rolleyes: Verder zijn ook bovengenoemde slogans van Calgon, CenterParcs en Albert Heijn inderdaad bloedirritant. |
Citaat:
Reageer dan niet, eikel :mad: :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oooow... en die relcame van die jongen dat hij dat glas met dat kunstgebid leeg drinkt, om zo voordelig een abonnement te kunnen aanschaffen.:eek:
(*Kots*) Die is zo ranzig!!! |
Citaat:
|
FF TJECKEN :mad: of Danoontje Power :mad: tyft toch op die dingen :'(
|
s,morgens bel ik hem,hij kan zo moielijk zijn bed uit komen de schat, en s,middags bel ik hem of ie zijn boterhammetje wel op heeft, en s,avonds wil ik hem graag weltruste wensen (n)
|
Ff checken :mad:
Coop, uw eigen supermarkt (n) Zoom Zoom Zoom (Mazda) |
Citaat:
|
Red Band, Als je voor pret beeeent :mad:
|
of die van de mac..
zoveel moet hij doen om zich een broodje hamburger bij de macdonalds te kunnen veroorloven |
Kotex past bij jou, punt.
Kotex past niet bij mij...Gebruik een ander merk iig. |
Citaat:
die jah...en die van die leningen...dat die ene op het podium staat te repeteren en dat ze dan over een lening gaan praten...argh... |
Bonduelle, de verassende groente van vandaaag. :|
|
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees! (Ofzoiets)
Ik begrijp niet waarom er reclame wordt gemaakt om kip te eten, dan kun je voor alle etenswaren wel beginnen met adverteren. |
Dat FF checken kind dat 35 waaaaaaaaaaarooooooooom tegen dr moeder zegt is echt zoooooo vervelend.
|
FF Checken
|
'want moeders willen ook wel es wat anders doen dan schoonmaken' ofzoiets :o niet echt een slogan maar wel een vreselijke reclame, dat mag ook wel vind ik :)
|
alles wat Engels is sowieso al!
vren verder... alles wat hiergenoemd is eigenlijk :o |
Citaat:
|
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees. :rolleyes:
|
Taxi!, de power of the jungle!
ARGH! FF tsjekke, is ook super irritant En die goedkope nep postkrediet shitreclames.... Met dat B-Film acteertalent!!! |
Citaat:
mn broertje deed die vent laatst na, de rillingen liepen over mn rug, kan die veelste goed:o:| |
Citaat:
w... w... waarom loop je nou steeds weg als ik tegen je probeer te praten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat liedje van die nieuwe Ajax-reclame is ook erg (n)
|
Dromen zijn bedrog... onze waterbedden niet!!!
of Voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum Dat gefluister AAAagh, vreselijk! |
"dankzij deze lening heb ik het een stuk breder"
geen slogen, wel de irritantste uitspraak |
Citaat:
btw. ben ik de enige die de Albert Heijn reclames wel :cool: vind? |
en waarom heeft niemand de swiffer reclames nog genoemd? :confused:
|
Red Bull geeft je vleugels!!!!
|
Echt Hemaaaaa
:mad: |
oww en al die Tel Sell programma's !!!
En als je het nu koopt krijg je dit en dit en dit en dit en dit er gratiszzz bij!!! :s (Het is wel geen reclame maar wordt er wel gestoord van :eek: ) |
die post krediet idd:D vre-se-lijk:P zo slecht gewoon! (n)
en wat dat je van de slogan: "De eerste intelligente deo" :rolleyes: as if.... je hebt ook zo'n reclame vd Burger King, een jongen die een te pittige hamburger heeft gegeten ofzo:confused: ook erg irritant, komt erg dom over.. (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |