![]() |
Wie wil mij helpen? DRINGEND
Eergisteren is er een meisje van mijn school
doodgedrukt tussen twee bussen. Dit heeft mij heel erg aangegrepen, omdat ik haar wel kende, omdat we zoŽn kleine school hebben. Er komt nu waarschijnlijk een album waar je iets kan zetten als je wil. Ik zou er graag een mooi gedicht in willen zetten over haar ongeluk of haar dood, maar het moet niet direct op haar slaan omdat dat moeilijk is voor haar ouders zeg maar. Omdat ik haar wel kende, vind ik het heel moeilijk om hier een beetje een objectief gedicht over te schrijven. Zou een van jullie dit voor mij willen proberen. Je kan me ook meelen kimry_sipma@hotmail.com Alvast bedankt:( |
Ik zit op het Praedinius Gymnasium in Groningen.
Ik zou juist graag willen dat iemand anders het schrijft, omdat het dan iets objectiever is. Het moet niet direct over haar gaan, het zou ook over een ander persoon kunnen gaan. alleen de situatie moet herkenbaar zijn, omdat ik er wel bij betrokken ben, is dat voor mij moeilijk. Zou je het toch willen doen? |
meelen graag.
Was het inderdaad het ongeluk waar je over gehoord had? |
ik las het vanmorgen in de krant....damn
heel veel sterkte dat zoiets moet gebeuren :( |
jou te missen,
is als een roos die sluit enkel splinters van pijn splijten in mijn ziel een nooit te vergeten herinnering altijd dit gevoel een traan, ik huil ik ween jij... jij ging heen |
als wind waait,
waaien mijn gedachten mee, over land en over zee langs gletsjers en over diepe dalen om mijn geluk te halen over bergen en zeeen zoals vroeger laten we dan samen rennen de heuvel op over het groene gras in de brandende zon vonden wij geluk de lucht was blauw en de nacht zo zwart onder die maanlichtschaduw blijf ik aan je denken jij bent in de hemel heel ver weg ik bid |
met mijn hand
schets ik mijn verbeelding tot werkelijkheid, waar muren van wind mijn stilte even doet doorbreken zie ik hoe het tweeduister mij bedekt in het zilver dan zal ik wachten tot mijn dekmantel de roes ontstijgt ontwaak ik uit mijn duister en ontlokt mijn binnenste weer verdriet maar dan slaan jouw lieve woordjes om mij heen als een warme deken dit om mij als geheel te verwarmen en toch laat ik een traan ik mis je |
is het een soort schaduw
die deze nacht bereikt is het de wind in de bomen het kille geluid in de lucht niemand weet eigenlijk waar jij heen bent gegaan misschien naar het donker maar dan wel alleen enige herrinering is dat plekje daar die boom het kruisje waar de schaduwen liggen van ons gebroken weggetje die rouwtekens daar zijn enkel stille getuigen van mijn verdriet -------- deze iets veranderen misschien |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |