![]() |
Bouwpakket-engel
Hm afgelopen maandag hadden ik en een vriend van me vrij, ik kreeg het plan om een engel te gaan bouwen (vanuit het niets:))
en dat zijn we dus gaan doen.. de website is een beetje instabiel dus soms doet ie het niet..gewoon paar keer proberen in dat geval.. ---->KLIK HIER<----- |
Niks beters te doen..?
|
Neuh
|
haha grappig ... dat je der overal mee naar toe nam hahah fet !!
heel mooi :) |
jeuj, je bent door je data-limiet heen...
Zoek een echte server, aub... ;) Hoeveel MB is het, misschien dat ik het wel kan hosten... |
:rolleyes: Het is nog geen 3 mb:D..magoe; aangezien ik geen computernerd ben, heb ik niet echt veel zin om er meer dan een halve minuut aan te besteden om het te gaan veranderen..
|
echt heel mooi :)
|
te gek
*kucht* |
waha:D leuk bedacht :) ik vind die engel nog best wel koel (y) sommige foto's zijn wel mooi, zoals die in kasteeltuin Geldrop(...) jammer dat de foto's wat wazig zijn en soms scheef enzo, anders had 't nog veel mooiere foto's opgeleverd:) zoals met die bellen en die lantaarnpaal 'kill' (zonde dat je de standaard vd engel ziet bv)
wat hebben jullie uiteindelijk eigelijk met die engel gedaan:p |
ik d8 1st: WAHAHAH enzo ;)
en toen zag ik het eindresultaat en toen vond ik m kei (y) :D en idd... wat hebben jullie met de engel gedaan?? |
resultaat met dat alu-folie is relaxed !!
|
de foto's doen het hier niet :s.
|
Citaat:
|
Die eerste twee foto`s van de engel in de kasteeltuin en de foto van de engel in het donker zijn echt mooi (y)
|
Gaaf idee was dat :D
Echt cool gedaan :cool: (y) Vooral deze foto vind ik leuk: http://www.geocities.com/roffelthegreat/engel1.JPG edit: bij mij doet die link die ik plaatste 't niet, ik bedoel de 11e foto.. :) |
Grappig :D Bij de eerste foto had ik idd zo iets van "OMG wat is dit?", maar het eindresultaat is best goed gelukt! Alleen de armen zijn wat zielig.
:) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat... is engelenmoord :mad: |
Wat zou er gebeuren als je de engel in de magnetron....... :eek:
|
leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zonde... :o |
echt mooi vind ik hem niet.. maar een 10 voor creativiteit!!!!!!
er zijn maar weinig mensen (?) die op hun vrije dag zomaar effies een engel gaanm maken.. CREA! xx |
kewl hoor! Maar die engel had op een paar fotoos een heel erg raar en eng gezicht, maar t kan aan mij liggen (zal wel weer)...
|
whaaaah echt heeeel gaaf !!!! :D
ik zag de eerste foto, d8 dat dat m was :o maar hijz echt nog mooi ook... euhm zij... solly enwat gaaf op al die verschillende plekken ! super :D (y) |
koel!!! glinsterglinster
|
als je de plaatjes + html-file ff naar mij mailt, zet ik ze ergens neer waar geen datalimiet is.
ekki@scholieren.com |
leuk idee.. misschien kun je iets meer stof gebruiken om dr aan te kleden enzo..
|
ah, eindelijk alles gezien! ze deden het eindelijk allemaal!
grappig, man. echt super origineel! leuk gedaan! |
Leuk, ik vind alleen de vleugels niet zo mooi... het zijn meer vlindervleugels dan engelenvleugels. Maar het is wel een koel idee (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |