![]() |
Heb jij "naverschijnselen" gehad van het ingaan van de zomertijd?
Dat je vorige zondag 's morgens bent opgestaan terwijl je vermoeider was dan andere zondagochtenden, omdat je een uur minder kon slapen?
Of dat je vorige zondag 's avonds fitter was dan op hetzelfde tijdstip op andere zondagavonden? En zo ja, heb je daar altijd last van of soms als de klokken terug/vooruit gaan? Ik heb het niet echt gehad, want ik was tot half 6 nieuwe tijd (half 5 oude tijd dus) uit geweest en 's middags heb ik nog geleerd voor mijn tentamens dus was ik best wel moe zondagavond. En jullie? |
neh niet echt eigenlijk :)
'k was om half 3 (wintertijd) thuis, werd om 9 uur (zomertijd) wakker en ben daarna weer gaan slapen. 'k Was om 13.30 (zomertijd dus) weer wakker, had er weinig benul van of ik een uur korter of langer geslapen had eigenlijk :) |
hele maandagochtend erg slaperig geweest.. had die nacht sowieso al niet veel rust
|
De zondagochtend maak ik meestal nooit mee, dus nee; ik heb er geen last van gehad.
|
Citaat:
|
nee.. Ik werd zondagochtend wakker gebeld.
|
Nee, alleen als ik erover na ga denken... :rolleyes: ;)
|
mijn moeder was kwaad omdat ik tien over 5 was, terwijl het toch echt nog tien over 4 was volgens mij
:D |
Citaat:
"Rob, je zou toch optijd thuis komen?" "Juh, zo laat ist toch niet?" "Normaal ben je minimaal een uur vroeger!!!" :D |
Ja, maandagavond heb ik echt de halve nacht wakker gelegen (misschien kwam dat niet alleen door de zomertijd :/ ), dinsdag was ik de hele dag moe. Dinsdagavond ging ik nogal laat slapen, vandaag ben ik echt doodmoe en ik heb koppijn.
:( |
'k Heb er niet zoveel last van gehad, behalve dat ik langer in de kou onderweg was om uit te gaan, dan dat ik daadwerkelijk aan 't bier heb gezeten ;)
'Jongens, we gaan sluiten' 'Wat, nu al?!' |
k heb mn klok nogsteeds niet vooruit gezet.,.
normaal word ik altijd wakker om half 7 volgens die klok, duss slaap ik nu elke dag een uurtje langer door en verder ga ik ook later slapen omdat ik steeds zoiets heb van het is pas 10 uur, terwijl het in het echt dan al 11 uur is |
Dat de kroegen een uur eerder dichtgingen, maar swinters niet een uur langer openblijven...gemene gemeente :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |