![]() |
[PHP] telefoon boekje (maken(zoeken))
Ik wil een telefoon boekje maken in php :D
met een invul gebied, maar ik denk dat ik het zelf nog niet kan maken(kan niet zo goed php) dus zoek ik iets wat er op lijkt :D wat zoek ik: een database, waar je telefoon nummers kun dumpen, ik zet ze op internet achter een .htaccess bestand. maar je moet ze zelf kunnen invoeren, admin of iets in die degenlijk is niet echt nodig, maar kent iemand dit? of weet iemand hoe ik dit kan maken, Tell me please :D |
|
Citaat:
Waarom zeg je niet gewoon: 'Het staat ergens op internet?' |
Citaat:
Ik geef gewoon aan waar je eht kunt vinden.. Ja gaat naar de search, typt "Phonebook" in en selecteerd PHP http://www.hotscripts.com/search/?qu...y=PHP&bool=AND |
Invoeren kan via PhpMyAdmin, maar kan net zo makkelijk in PHP. Ik wil wel ff wat voor je fabriceren.
Welke gegevens? Code:
+-----------------------------------------+ |
Citaat:
maar ik wil dan altijd wel mee helpen, ja: +-----------------------------------------+ | Voornaam | Achternaam | Woonplaats | fax | Telefoonnummer (mobiel) | Telefoonnummer (vast) | Emailadres +-----------------------------------------+[/ zoiets :D maar mail me er maar even over: of msn: J_H_Slagter@hotmail.com Micra@home.nl kun je me op mailen |
ik wacht op antwoord!!!!
m.v.l.g Micra |
Citaat:
we proberen je te helpen... en wat wil je verder voor antwoorden? |
Citaat:
hier op: Citaat:
|
De socialiteit is weer ver te zoeken,
van mij hoef je iig niks meer te verwachten.. |
ik heb echt geen idee wat je nu wilt.
|
zie mijn eerste post!!
|
ik zoek dus iets waar je dingen kunt adden,
telefoon lijst heb ik al :D ............ maar nu zoek ik een bootschappen lijstje in php, waar je dus dingen kunt adden en ook kunt printen, snappen jullie wat ik bedoel?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |