![]() |
Ladytron 4 april in Tivoli
Ik. Nog iemand?
|
Ik misschien :o :)
Er waren toch 2 optredens, 1tje met andere bands en 1tje zonder? Welke is nou waar? :confused: :o |
Ik weet maar van één optreden, en die is vrijdag om 22.00 in Tivoli. Er zijn dan ook nog dj's. Ervoor of erna, ik weet het niet. ... Maar inderdaad, toen ik het kaartje ging kopen vroeg die mevrouw "4 april of ... april?" Ik kon die andere datum niet verstaan maar ik kan toch alleen maar vrijdag. Misschien staat het op een site? (En oh. Ik weet niet hoe snel de kaartjes gaan...?)
|
*zoek zoek*
do 10 apr 2003 22:00 Paradiso grote zaal AMSTERDAM vr 4 apr 2003 22:00 Tivoli UTRECHT Hm. Die in A'dam is dus zonder bands/djs. Maar das op een donderdag, dan moet ik werken :( Als m'n vriendje een auto kan fixen dan gaan we vrijdag misschien wel... :) Ladytron is mooie muziek. |
Is dat een transformer? :|
|
Citaat:
:rolleyes: |
l0l
|
Citaat:
Kan je niet met openbaar vervoer? Wat vind je mooi aan Ladytron? |
Klinkt opzicht wel grappig
|
A'dam is cancelled aldus de paradiso site.
|
604, een van de meest geweldige albums die ik hier heb liggen...
Komt ook grotendeels door de herinneringen die er aan vast zitten. Hmm, ik ga kijken wat ik kan regelen :) Bedankt. |
en jaques lu cont draait naderhand (y)
maar ik heb geen vervoer/vrienden |
wellus, ik ga.. en bovendien, naar das pop kan je altijd nog, zoals in leiden.. :D
|
Citaat:
Ik vind de sfeer van de muziek erg mooi..relaxt....sfeervol..soort andere wereld-gevoel. Vooral bij Play Girl. :) |
Citaat:
|
Eindelijk zal ik Jacques Lu Cont in levende lijve zien! :cool:
Offtopic: O ja, en Ladytron. |
Fuck:
"Wegens contractuele verplichtingen jegens Madonna heeft Jacques Lu Cont afgezegd. Daarvoor in de plaats hebben we de uit Belgie afkomstige Glimmer Twins" |
Citaat:
Met al die lekker wazige shite er tussendoor. Hmm. Typisch. En ik heb nu Faultline opstaan, wat mijn broer als 'de vergeten X-Files muziek' vond klinken :D En dan heb ik het over wazige shite ;) |
Oehh vanavond...
|
/me wil beschrijvingen, en als het even kan foto's!
|
Citaat:
|
Ik ga niet meer..ga wel naar een ander bandje kijken. :(
|
Goed, dus weer geen Stuart Price, ik heb dus altijd pech. :D ;)
Ladytron speelde goed, hoewel ze het niet van hun podiumpresentatie moeten hebben. Ik zag ze drie kwartier voor het optreden nog in stad. :cool: Glimmer Twins waren ook wel aardig, alleen als je zo'n bekend nummer als Blue Monday draait, probeer het dan niet zo te vervormen dat het bijna ondansbaar wordt. :rolleyes: Nog een stukje Davis Guetta meegepikt, niet zo bijzonder. Draaide wel goed, maar is meer van-dik-hout-zaagt-men-plaken-house. Niet echt mijn ding. |
Oh het was zooooo geweldig. En Rollo Tomasi: heb je mij toevallig gezien? (Lang zwart haar, zwart-wit geruiten rokje, zwart pluche beenwarmers.)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |