![]() |
Ben jij te vertrouwen?
Het is mij opgevallen dat een hoop mensen mij niet vertrouwen :D
Dit is op zich wel raar aangezien ik juist heel goed te vertrouwen ben, maarja hoe zit het met jullie? (beeld en werkelijkheid) |
ik ben goed te vertrouwnd, beeld +werkelijkheid
|
Ja, beeld misschien iets meer dan werkelijkheid, want ik flap er wel eens, echt heel soms maar hoor :P, dingen uit als ik vergeet dat dat niet mocht
|
Beeld: er zijn weinig mensen die mij goed kennen of moeite doen om mij te leren kennen, daarom vertrouwen weinig mensen mij. Je vertrouwt immers alleen mensen die je heel goed kent je hartsgeheimen toe.
Werkelijkheid: ik ben best te vertrouwen, maar als je jezelf op welke manier dan ook in gevaar brengt probeer ik je te helpen, en als dat niet lukt zoek ik hulp. Dat blijf ik ook altijd doen. |
Beeld weet ik niet, zal wel... In werkelijkheid ben ik wel te vertrouwen.. Dan hou ik alles geheim wat je wilt :)
|
yep
|
ja
|
Nee, absoluut niet!
|
Ik ben zeer goed te vertrouwen en dat straal ik blijkbaar ook uit. Verder heb ik er ook geen problemen mee, maar ik ben daadwerkelijk wel eerlijk en betrouwbaar.
|
Ik vraag er nooit naar, maar ik denk dat mensen in mijn omgeving wel weten dat ik nooit mijn mond open doe over prive kwesties...Dus ik ben wel te vertrouwen.
|
Denk dat mensen me best wel snel vertrouwen,
irl vertellen best veel mensen geheimen ed. Maar dat komt weer doordat ik met bepaalde mensen vrij snel heel makkelijk kan praten, dus vertel je dingen ook makkelijker.. Ofzo. :\ Over het algemeen ben ik best betrouwbaar. ;) |
Over het algemeen wel ja :)
|
Als iemand iets vertelt waaruit duidelijk naar voren komt dat 't "tussen ons" is, of als het gewoon een gevoelig of prive kwestie betreft wel... dat betreft het doorvertellen...
Verder kunnen mensen er in de meeste gevallen wel op vertrouwen dat ik me aan afspraken hou en beloftes na kom... |
iedereen vertrouwd me http://forum.leerlingen.com/vbb/imag.../hypocrite.gif
|
Citaat:
|
Ja.
|
voor de volle 100% !!!
|
nee
beeld ja das stom |
Citaat:
|
redelijk ja.
|
ik denk het niet... wordt aan gewerkt?
|
Ja volkomen :)
|
ik heb pas 1 keer iets doorvertelt , en das al kut genoeg :( :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel niet doorvertellen dan :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ohhwww dan is het goed *penetreert je anus met zijn wijs en middelvinger* |
Citaat:
vrouwen altijd klaar voordat ik mijn pleziertje heb |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben trouwens perfect te vertrouwen. Trouw heb ik heel veel, maar geheimen bewaar ik moeilijk. Dwz, geheimen in de trant van de sociale sfeer waar ik me normaal aan onttrek. Als ik vroeger hoorde dat A, de vriend van B, met C had geneukt, wist B dat meteen. En de rest van het alfabet ook. :D :D Maar als vriend, als ik een vriend van iemand was, wat niet zo is, zou ik wel betrouwbaar zijn!
|
op zich wel, als het gaat om iets heel 'persoonlijks'
maar vaak heb ik eigenlijk de neiging om het aan iemand anders te vertellen (die in mijn ogen wel te vertrouwen is). Maar ik zou nooit heel persoonlijke dingen doorlullen aan iedereen die ik ken. Wel aan bijvoorbeeld een heel goede vriendin ofzo en het daar met haar over hebben.. gewoon om het ook even kwijt te kunnen. |
Ik vind van mezlef dat ik te vertrouwen ben..
Mijn vrienden kunnen ook altijd naar mij komen als ze problemen hebben.. ongeacht tijd etc.. ook al bellen ze me om 04:00 uur. Maar wat vinden jullie eigelijk nodig bij vertrouwen? ( hadden we het laatst over op school vandaar) |
ontopic :rolleyes:
|
ik ben niet voor iedereen goed te vertrouwen, en het beeld verschild ook
|
ja
|
Citaat:
|
Absoluut.
|
Ligt eraan in wat voor situatie.
|
Ja.
|
Ja, ik denk dat ik goed te vertrouwen ben
|
ik vertrouw er uitzonderlijk weinig, en wat mezelf betreft ben ik bij de een betrouwbaarder dan bij de ander :o
|
Beeld weet ik niet, in het echt wel.
|
Citaat:
|
Ik ben wel te vertrouwen. Ik heb wel de neiging om sommige dingen aan mijn beste e-mailvriendin in Zwitersland door te kletsen (omdat ik sommige dingen niet voor mezelf kan houden), maar that's it. Ik ben verder wel te vertrouwen, hoor. :) Maar jammer dat niemand mij vertrouwt, ook al van kinds af aan niet... ik snap het niet... :confused:
Ripper |
meestal wel ja, opzettelijk iemand erbij naaien zou ik niet zo snel doen.
tenzij ik echt een gruwelijke hekel aan iemand heb, maar dat gebeurd niet vaak en daar heb ik dan wel mn reden voor |
Citaat:
|
Beeld: geen idee.
Realiteit, hangt er van af waarmee, wie enz. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |