![]() |
Vader 50 jaar
Mjah het is nog erg vroeg ervoor...maar mijn vader word (eind) dit jaar 50...en hij wil absoluut neit dat we iets gaan doen...kortom ik wil dus iets heel bijzonders gaan doen...geen pop in de tuin maar echt iets leuks zeg maar...iemand ideen?
|
mijn moeder wordt in juni 50.
zij weet ook nog niet precies wat ze wilt maar ze gaat het met een vriendin viere. een groot feest in de tuin gaat ze geven en aangezien ze niet alleen maar wil wilt eten en drinken gaan ze een soort rally doen(y) de gasten moeten dan van het ene huis naar het andere huis gaan per boot(is wel erg duur:o) of ze mogen wandelen en met de bus gaan. de datails weten we nog niet en het is maar een plan. tja je kan ook een verjaardag vieren en dan alleen een quiz erbij met vragen over je vader. |
Maak een film over zijn leven. Ga met de camera terug naar waar hij geboren is, en ga zo door naar zijn oude school, praat met oude jeugdvrienden, oude leraren van hem, interview ze, zet jezelf op de film, etc., monteer het aan elkaar, en klaar is Kees! Echt leuk!
|
Citaat:
Ik ga ook niets doen, omdat mijn ouders dat écht niet willen.. En wie ben ik om anders te bepalen! |
Citaat:
hij wil het wel...maar hij is een nuchtere vent die zegt: nee joh... kortom hij vind het wel leuk, maar zou het nooit toegeven... overigens het idee van evito is leuk maar bijna onmogelijk... hij is hoofd technische dienst bij de maastaxi tegenwoordig...Misschien dat ik daar iets mee kan doen maar kan er niet opkomen wat... |
Citaat:
|
Citaat:
*haalt schouders op* |
Jonge ouders... de 50e verjaardagen van mijn ouders heb ik allang gehad :o
Maar over een feest... Geef hem een ticket naar een ver eiland :) Of geef een heel groot feest in een cafe/restaurant. Ik weet ff niks originelers |
Het maakt voor mij absoluut geen verschil of iemand 50 wordt of iemand 19.
|
Citaat:
|
Een film, of een liedje...
|
Hmz... kweenie... iets oplezen of zo, of een foto van hem in de krant zetten.
|
Citaat:
nog meer ideejen? |
Groot spandoek boven jullie straat hangen:
'Wie hier langsrijdt: Drie keer toeteren maar, want mijn vader is 50 jaar' Altijd leuk om de reactie van je vader dan te zien.:D offtopic: heb ik dan echt zulke jonge ouders?:o Mijn pa is 43 en mijn ma wordt binnenkort 47 jaar. |
Citaat:
Overigens mijn moeder is 42... Jong...? valt meej denk ik....mijn jongste broertje is 13... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |