![]() |
Goede voornemens
Mjaja wat is daar nog van over in de 4e maand van het nieuwe jaar?
Wat waren de goeie voornemens en hoeveel heb je er van waar gemaakt? |
Ik ben ze al vergeten, weet niet eens meer
of ik ze wel serieus had gemaakt. :o |
Ik zou oa notities maken van dingen zodat ik ze niet vergeet. Als ik die notities nou nog kon vinden :|
|
Ik maak geen goede voornemens, want ik weet dat ik me er niet aan kan houden.
|
mijn goeie voornemen voor volgende week is dat ik dan ein-de-lijk es wat meer voor school ga doen :o
wat ik eind december verzonnen had ben ik vergeten :o |
:P hahahaha
eentje is in ieder geval helemaal van de baan.. maar verder.. uuhmm, geen idee :confused: ben ze eigenlijk vergeten ;) |
Beter m'n best doen op school... nou ja, ik hield alleen mezelf voor de gek ;)
Ik heb wel voldoendes |
Citaat:
Ik maak geen goede voornemens met oud & nieuw. Waarom zou ik daarvoor moeten wachten tot oud & nieuw :confused: . Ik maak ze gewoon als het nodig is. (Bijna nooit, uiteraard ;) ) |
allready perfect (y)
|
Ik heb me er een klein beetje aan gehouden, ik ben ze iig niet vergeten en dat is al heel wat :)
|
Waarom zou je oud&nieuw gebruiken voor goede voornemens? Niet gedaan, nooit trous... Als k n voornemen in mn hoofd heb, doe k dat op dat moment gwoon (zelden :o)
|
Goede voornemens? Nee die maak ik niet alleen met oud&nieuw.
Ik heb er dus destijds geen gemaakt. |
Ik ging de handelingsdelen enzo op school allemaal op tijd inleveren. Muhahahaha. :D Maar met één vak is het wel gelukt! *maakt vreugdedans*
|
ach, daar is niet meer zo veel van over :o
|
Owja... goede voornemens
euhmm... ben ze vergeten (heb ik ze überhaupt gehad, eigenlijk?) |
ik heb ze niet gemaakt
|
Ik had er dit jaar geen gemaakt.
|
Niet roken, blowen, drugs gebruiken, nog steeds niet gedaan :) (y)
Gezond en gelukkig blijven (afgezaagd maja :D ) nou ik ben niet meer ziek geweest en niet meer naar de dokter geweest dus ik ben nog steeds gezond. En met school, vrienden, familie, huisdier en al mijn hobby's gaat het over het algemeen goed (OK alleen MVV niet :D ), dus das ook goed. (y) Een auto kopen, hebbik nog steeds niet (n) maar goed dat komt wel later in het jaar Een vriendin krijgen, ook nog steeds niet!!! (n) :( En of ik die nog later dit jaar krijg dat durf ik echt niet te voorspellen!!! Dus over het algemeen wel goed jah. (y) :) |
Me meer en beter inzetten voor school, maar daar is (behalve de afgelopen 2 weken) niet veel van terecht gekomen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |