![]() |
op wie kijk jij neer?
n.a.v. de topic, naar wie keek je vroeger op en nu, de topic, op wie keek je vroeger neer en op wie kijk je nu neer...
|
Vroeger: mijn ouders
Nu: mijn vader Dat mensen zņ verrot kunnen zijn. :| |
op niemand natuurlijk :cool:
|
Vroeger: Heel veel mensen
Nu: Niemand, iedereen heeft zijn eigen problemen waardoor hij is zoals hij is. Van iedereen kan ik dat begrijpen. Maar van sommigen keur ik het gedrag meer goed dan van anderen. Van bijvoorbeeld de vriend van mijn moeder keur ik het gedrag zeer af. Hij is een stomme lul. Maar ja. Ieder zijn meug. |
Citaat:
naar aanleiding van bepaalde dingen die bepaalde figuren deden kan ik ze echt even niet meer serieus nemen... staat wel weer tegenover dat ik altijd bewondering kan opbrengen voor mensen die wat verstandiger bezig zijn :) |
oh jee. dan ben ik nog wel even bezig (n)
|
Ik ben wat vergevingsgezinder geworden. Ieder mens is goed zoals hij is, met al zijn beperkingen, fouten en gebreken.
Maar dat wil niet zegen dat ik absolute zin niet spontaan braakneigingen krijg van sommige exemplaren. Dat neem ik ze nu echter niet mneer kwalijk. |
Breezersletjes idd, dat is echt walgelijk (n)
|
ik maak me niet druk om mensen. Dat kost alleen maar energie en levert totaal niets op.
|
Ik kijk alleen neer op mensen die zich zo verheven voelen dat ze het nodig vinden om op anderen neer te kijken. Gelukkig ben ik zelf zo niet, daar voel ik me te goed voor. :rolleyes:
|
mensen die je tegen komt in de stad of waar dan ook en op en aanmerkingen geven op mijn kledingstijl, dit vind k echt zoooo laag :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn pa
en jan allebei weinig tot geen respect voor. |
Bijstandstrekkers.
|
Te veel mensen waarschijnlijk
|
Citaat:
|
op iedereen die kleiner is dan 1m93 :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja, misschien toch wel. Ik kijk graag neer op Terror Koe, als ze onder me ligt. |
Citaat:
|
Ik vind het heel verkeerd om op mensen neer te kijken (n) Niet dat ik het nie doe hoor :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |