![]() |
Hoe smaak jouw sperma?
Dat van mij smaakt naar soja-melk met vanille-extract :eek:
omg ik word een plant :D :D |
heb jij echt je eigen sperma geproeft???????
|
Dit is een uitnodiging aan het adres van en zeker iemand, dat kan niet missen.
Weet je wat mij overkwam? De eerste knul met wie ik ooit wat uitvrat kwam met een pak sinaasappelsap naar bed, "'tegen de vieze smaak in je mond". Toen durfde ik al helemaal niet meer! Maar je spuit wat je eet, dat is waar. |
Citaat:
Trouwens, dat van dat soja-melk met vanille-extract was uiteraard niet serieus. :P |
Citaat:
|
Citaat:
Het dieet van een zak krentenbollen per dag levert hier wel goeie resultaten op. |
tsmaakt volgens mij naar zaad.
|
Citaat:
|
hmm... soja-melk schijnt heel erg vies te zijn :P
dat van ex-vriend smaakte verschrikkelijk zout en nogal bitter (hij leefde zo'n beetje op vlees, roerei, curry en gefrituurd voedsel) dat van vriend smaakt wat zoutig, verder niet echt een smaak aan (hij leeft meer van brood, fruit en 'hollands' avondeten) dus tot zo ver geloof ik de verhalen dat het er toe doet wat je eet:) Ik denk dat veel jongens deze vraag niet zelf kunnen beantwoorden, wegens het 'nee man ik ga mijn sperma niet proeven doe niet zo vies'-idee dat velen hebben. |
Mijn sperma smaak T als een koekje dat al te lang beschimmeld is
mmmmm |
ik weet het niet, ik heb het nog niet voorelkaar gekregen het in mijn mond te doen laten belanden. Ik denk dat het heel erg bitter is, want ik drink graag af en toe een biertje weg en ik rook momenteel weer als een ketter...
|
Niet echt te beschrijven...is maar één woord voor die smaak:
sperma |
Beetje zoutig.. weet niet hoe ik het verder moet beschrijven en kan op dit moment ook niet zo 1,2,3 proeven. ;)
|
Naar wie moet ik een sample sturen ???
Ik heb hier al veel gezien maar hoe wil j ein gods naam een smaak beschrijven?? ("het smaakt naar kip want alles smaakt naar kip "(the matrix)) |
Ieuw.
Alsof ik dat zelf ga proeven. :eek: :confused: ;) |
Citaat:
|
Beetje zout erbij, dan is het best te doen denk ik.
|
Citaat:
|
Augurk.
|
Citaat:
Zitten twee gynaecologen aan de lunch. Zegt de een: "Ik had vandaag een vrouw in de beugels die had een clitoris, dat leek wel een augurk". Zegt de ander: "Zo groot?". "Nee, zo zuur!". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vriendin van m'n zus had eens een jongen gepijpt, en ze wilde 't alleen doen als-ie niet in haar mond zou klaarkomen. Dat vond-ie best, en hij dacht kennelijk dat ze vanzelf wel op zou houden als hij bijna klaarkwam, want hij haalde 'm niet uit haar mond en waarschuwde ook niet, dus kreeg ze de volledige lading in haar mond. Zij zat dus alles uit te spugen en van de smaak te gruwen, en hij zei heel voorzichtig 'lust je misschien een slokje.... vruchtensap..?'
Desbetreffende vriendin van m'n zus vertelde dit twee jaar geleden tijdens een schoolkrantvergadering, en ik kan de redactieleden die toen ook al redactielid waren nog steeds aan het lachen maken door heel voorzichtig te vragen of ze misschien een slokje vruchtensap lusten:) |
smaakt naar puddingbroodje met haring en slagroom!!!
|
Citaat:
Dan ga ik maaar voor pittig gekruid :D |
Mensen die veel fruit eten, vruchtensap drinken, enz. schijnen zoet sperma te hebben. Ik ben vegetarier en eet veel fruit en drink bijna alleen maar vruchtensap, wijn, en heel soms bier, dus het moet aardig zoet zijn :P.
Nooit geprobeerd :p |
de smaak van je sperma hangt ervan af wat je eet enzo
|
Citaat:
Snow :cool: (die in een zure regen nog zoet spuit) |
kom maar proeven
|
Citaat:
|
Citaat:
Jaaa, en na de eerste ozo subtiele jongen kwam de tweede, die de eerste nacht liet vallen dat sperma toch zo gezond was, en in ieder geval goed voor je huid, als maskertje, zeg maar. Nou, ik ben kerngezond en ik heb nog geen enkel rimpeltje, dus wie weet? |
na ananas te hebben gegeten schijnt het erg lekker te zijn... nog nooit ananas in huis gehad op dat moment.. zeker een keer proberen.. ben benieuwd
|
Ik heb het werkelijk waar nog nooit geproeft. :)
|
Duurt t niet een tijdje voor je het begint te proeven? :confused:
Stel je voor "schat, eet eens een aardbeitje, kga je pijpen" :D |
er zit veel glucose in
maar ik neem aan deat t niet naar suiker smaakt |
Citaat:
|
Wat een debiel topic eigenlijk :D
|
Citaat:
Moest ik een jongen zijn,ik had al lang geproefd :o . |
Citaat:
@Evito: soja-melk met vanille-extract is heerlijk!! wat nu *confused* ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb geen probleem met het proeven van mijn eigen vaginale vocht. Het smaakt toch nergens naar. |
Het sperma van mijn huidige vriend smaak meestal heel lekker (zoet), vind ik dan, want das natuurlijk een mening. Soms smaakt het anders, bitter, dan vin ik het niet lekker, maar ach, pijpen is fijn en het sperma erna opeten voorkomt ook geklieder, en het is wel zo netjes: je kunt hem toch niet met de rotzooi latten zitten :)
|
smaakt naar nix ,heeft gewwon geen smaak zoals water
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |