Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Penislengte hangt af van gewicht? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=43505)

^AmArU^ 06-04-2002 10:53

Penislengte hangt af van gewicht?

Ik las ergens op een site dat de penislengte afhangt van het gewicht. Voor iedere 18 kg die je aankomt, verlies je 2,5 cm penislengte. Er wordt vetweefsel gevormd aan de top van de penis waardoor de penis dikker wordt maar in lengte verliest. Ik vond het wel vrij interessent en vroeg me af of dit een fabeltje is of niet.
?

Choke 06-04-2002 10:55

k had juist gelezen dat al die dingen onzin waren, en dat de lengte van de penis NERGENS vanaf is te leiden..

^AmArU^ 06-04-2002 11:01

Citaat:

Choke schreef:
k had juist gelezen dat al die dingen onzin waren, en dat de lengte van de penis NERGENS vanaf is te leiden..
Dacht ik ook :D :D

Maar goed
het leek een serieuze site
de url kan ik niet meer vinden :S

Kennedy 06-04-2002 12:13

het is een fabeltje dat je penis kleiner wordt als je dikker bent. het is geen fabeltje dat hij kleiner LIJKT als je dikker bent. want er zit inderdaad meer vet aan je buikkant, dus dan lijkt het net alsof hij korter wordt. lijkt me vrij logisch. ;)

Lethalis 06-04-2002 12:18

Hmmz, die arme sumoworstelaars :(

Kunnen die hun piemel eigenlijk wel vinden? :D

Chimera 06-04-2002 12:47

Wat een bullshit. Ik ben de laatste tijd redelijk wat aangekomen, maar kleine Niels is dus echt niet gaan krimpen. Je moet niet alles wat je leest automatisch geloven.

nare man 06-04-2002 12:51

Citaat:

******** schreef:

Ook al zouden sumoworstelaars geschapen zijn als paarden, dan zouden ze 'm nog niet kunnen vinden :D

Chimera 06-04-2002 12:53

Citaat:

nare man schreef:

Ook al zouden sumoworstelaars geschapen zijn als paarden, dan zouden ze 'm nog niet kunnen vinden :D

Nouw, wel eens zo'n paard van dichtbij gezien? :D

Blenderhead 06-04-2002 15:05

Citaat:

Chimera schreef:

Nouw, wel eens zo'n paard van dichtbij gezien? :D

toch nie van té dichtbij hoop ik??:eek: == :o

Chimera 06-04-2002 15:19

Citaat:

birthmark schreef:

toch nie van té dichtbij hoop ik??:eek: == :o

Nee hoor, ik stond niet binnen spuitafstand ;)

girlmetwijdebroeken 06-04-2002 15:38

daar egloof ik duz helemaal nix van.

bertbart 06-04-2002 15:59

Citaat:

******** schreef:

je maakt er nu wel grapjes over. Maar sumoworstelaars kunnen niet bij hun billen. Ze laten hun reet door speciale meisjes afvegen. En dat is een hele populaire baan, want die worstelaars worden heel erg aanbeden, zoals voetballers of pop- en filmsterren in nederland...

Milk 06-04-2002 16:05

Citaat:

bertbart schreef:

je maakt er nu wel grapjes over. Maar sumoworstelaars kunnen niet bij hun billen. Ze laten hun reet door speciale meisjes afvegen. En dat is een hele populaire baan, want die worstelaars worden heel erg aanbeden, zoals voetballers of pop- en filmsterren in nederland...

*jaloers..give me that job!!!!!!!* :rolleyes:

Soullar 06-04-2002 17:18

Citaat:

Chimera schreef:
Wat een bullshit. Ik ben de laatste tijd redelijk wat aangekomen, maar kleine Niels is dus echt niet gaan krimpen. Je moet niet alles wat je leest automatisch geloven.
ghehe dus het vrouwtje zorgt goed voor je ;) lol :p

Piemeltje 06-04-2002 17:20

Nou ik word hoe langer hoe dikker !!!

StefanLovertje 06-04-2002 17:38

Citaat:

nare man schreef:

nou......dat zou ik nie meteen zegge.... dan heb je zorro (een van die paarde van ons) nog nie gezien....hahahaha:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16.