![]() |
Ajax-RBC
maakt rbc een kans tegen Ajax. bij Ajax doen er veel spelers niet mee.
|
welke spelers dan? :rolleyes:
Maar alleen een topic voor topwedstrijden ;) , zijn trouwens redelijk veel RBC supporters op dit forum. ONTOPIC: Ik denk niet dat ze veel kans maken :p |
Citaat:
|
Citaat:
En ik weet dat ene Tim Taylor hier op het forum komt maar dat ben jij zeker :p |
NEC zal na een moeilijke reeks wel winnen in eigen huis en RKC zal ook geen moeilijkheden krijgen tegen AZ :D
Sorry hoor, maar ik snap niet :confused: waarom van zo een wedstijd een topic gemaakt word... Ach ja... t is ook maar een mening. Misschien wordt het nog wel een leuk topic. |
Citaat:
en die spelers doen niet mee omdat chivu en trabelsi geschorst zijn en die andere moeten rusten voor AC. |
Slotje (y)
|
tuurlijk maakt RBC kans, iig op een gelijk spel, staat feyenoord meteen weer 2e ;)
|
RBC - Feyenoord 4-2 :cool:
Maar tegen Ajax maken ze geen kans. 3-0. :p |
Hoezo veel spelers? Das toch al het hele seizoen toch? En nog winnen ze veel, al hebben ze natuurlijk ten opzichte van PSV en Feyenoord wel wat punten ingeleverd na de winterstop, maar ik ga komend weekend van geen verrassingen uit, gewoon winst voor Ajax. Zullen niet veel goals verschil worden, denk 2-0 of 3-1 of zo...
|
Elke wedstrijd begint gewoon op 0-0 dus ja, ze hebben kans. Maar winnen, nee, Ajax speelt geconcentreerd genoeg om gewoon drie punten te pakken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |