Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Een kus op de mond waar haar vriend bij is? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=435133)

Insane Juggalo 02-04-2003 12:59

Een kus op de mond waar haar vriend bij is?

Een goede vriendin van me geeft me vaak een kus op m'n mond waar haar vriend bij is. Ik merk dat hij dat niet leuk vind, maar hij zegt het niet zo duidelijk. Is hij te jaloers? Of zou ik meer rekening met hem moeten houden?

spacegirl 02-04-2003 13:05

als ie t niet leuk vind zou het inderdaad een optie kunnen zijn daar rekening mee te houden

Marcade 02-04-2003 13:05

Heu; zij zou dan toch eigenlijk meer degene moeten zijn die rekening moet houden met haar vriend?

stil_watertje 02-04-2003 13:06

Moest ik die vriend van je vriendin zijn zou ik dat niet kunnen verdragen. Zou jij het zelf graag hebben moest jouw vriendinnetje een andere jongen kusjes geven op zijn mond?
Ik zeg nu niet dat het volledig jouw fout is, het is natuurlijk ook de schuld van die vriendin maar ik zou er toch wel eens een opmerking over maken.

luckyleo 02-04-2003 13:18

Citaat:

stil_watertje schreef op 02-04-2003 @ 14:06:
Moest ik die vriend van je vriendin zijn zou ik dat niet kunnen verdragen. Zou jij het zelf graag hebben moest jouw vriendinnetje een andere jongen kusjes geven op zijn mond?
Ik zeg nu niet dat het volledig jouw fout is, het is natuurlijk ook de schuld van die vriendin maar ik zou er toch wel eens een opmerking over maken.

Zelf heb ik hier echt geen problemen mee. In de kroeg komt het zovaak voor bij het ontmoeten of afscheid nemen dat iemand een kus op de mond geeft. Dat heeft totaal geen waarde, dus boeit echt niks. Ik heb daar geen problemen mee en me vriendin ook niet, maar als ze zou aangeven dat ze dat liever niet meer wilt hebben, dan zou ik dat na overleg wel accepteren. Het wordt wat anders als je vriendin erg klef gaat doen bij het zoenen en ook nog eens handje enzo vast gaat houden. Dan zou ik er zeker wat op tegen hebben.

Insane Juggalo 02-04-2003 14:11

Okey, thanx

NK494 02-04-2003 15:08

Moet kunnen, heb ik ook altijd met mn beste vriendin! Gewoon n kus op de mond moet toch kunnen!

Maurice 02-04-2003 15:09

kan, kan. toch is het niet fijn als je je vriend/vriendin dat ziet doen

Not for Sale 02-04-2003 15:24

Als jouw vriendin haar goeie vriend zo zou kussen, Insane Juggalo, wat zou je er dan van vinden? Ik baseer al mijn oordelen van dit soort op zulke omdraaiingen.

FloatAZiggy 02-04-2003 15:37

Ik ben zelf erg jaloers en hou er niet van als mijn vriendin zulke dingen doet met anderen, dus begrijp ik sommigen hier ook wel 100%

nare man 02-04-2003 16:06

Schijt aan die vriend, dat doe ik ook met mijn beste vriendinnen, als die vriend daar niet mee overweg kan moet hij maar een cursus jaloeziebeheersing volgen ofzo.

Sarah 02-04-2003 16:12

Zo lang hij er niets van zegt kan 't heel goed zo zijn dat hij iets heeft van 'ik vind 't niet helemaal fijn, maar ik weet wel dat ze er niets mee bedoelt, dus ik vind 't niet nodig er iets van te zeggen'. En dan hoef je er dus geen rekening mee te houden. Vind ik.

DeltaOne 02-04-2003 16:21

ik zou dat ook niet bepaald leuk vinden als me vriendin een ander op de mond zoent :/

wissie 02-04-2003 16:38

Ik kan me voorstellen dat hij het niet leuk vind, maar hij zal er over moeten praten met haar, het is niet aan jou om rekening met hem te gaan houden.

DE vinger 03-04-2003 13:21

:confused: ik snap niet waarom ie daar nie zo duidelijk over is!!!!
je kunt dat toch gewoon tegen jou zeggen??? :confused:

Loezzel 03-04-2003 14:09

[QUOTE]Sarahbressers schreef:
Zo lang hij er niets van zegt kan 't heel goed zo zijn dat hij iets heeft van 'ik vind 't niet helemaal fijn, maar ik weet wel dat ze er niets mee bedoelt, dus ik vind 't niet nodig er iets van te zeggen'. En dan hoef je er dus geen rekening mee te houden. Vind ik. [QUOTE]

Goed verwoord!!! Dat vind ik dus ook

gizmo 03-04-2003 19:26

Citaat:

sarahbressers schreef op 02-04-2003 @ 17:12:
Zo lang hij er niets van zegt kan 't heel goed zo zijn dat hij iets heeft van 'ik vind 't niet helemaal fijn, maar ik weet wel dat ze er niets mee bedoelt, dus ik vind 't niet nodig er iets van te zeggen'. En dan hoef je er dus geen rekening mee te houden. Vind ik.
precies. Als hij er toch niets van zegt zou ik gewoon zo laten.. waarom veranderen. Die jongen heeft een mond, als hij het niet leuk vind kan hij het gewoon zeggen lijkt mij, en dat doet hij niet dus ja :)

Quistnix 03-04-2003 22:06

Citaat:

FloatAZiggy schreef op 02-04-2003 @ 16:37:
Ik ben zelf erg jaloers en hou er niet van als mijn vriendin zulke dingen doet met anderen, dus begrijp ik sommigen hier ook wel 100%
Idem hiero, allen bij mijn vriendin blijft het er beperkt bij dat ze vriendinnen op de mond zoent. Vind ik toch best vervelend, maar als ik er iets over zeg vat ze het niet zo ernstig op als ik bedoel. Maar ik ben zowieso een zeur, vooral tegen haar, dus ergens heeft ze wel gelijk ook.

Q.

CryptapiX 03-04-2003 22:12

tis maar hoe de vriend van haar erover denkt,
ik geef ook wel eens een gewone vriendin van me een kus op r mond waar me vriendin "bij" is ( meestal niet langs me staat maar ze zou het zo kunnen zien )

voor zover ik weet vind me vriendin dat niet erg, en als ze da wel vind dan moet ze da zeggen dan doe ik dat toch gewoon niet meer ?

dus ik vind niet dat jij er echt rekening mee hoeft te houden.. sorry :p

en over "rivaal" als je elkaar vertrouwt en niet snel jaloers bent (zoals ik) hoef je niet bang te zijn toch ?

655321 04-04-2003 11:41

jeesj, dat moet die vriend dan echt duidelijker zeggen hoor, daar hoef jij op zich geen rekening mee te houden

HoopStront 04-04-2003 12:24

Citaat:

Kan het goed begrijpen, er komt immers iemand anders (in de ogen der natuurlijk instinct: "rivaal") aan zijn meisje. Ik zou er ook niet tegen kunnen, dat weet ik zeker.
Juist!!
Als je weet dat die vriend het niet leuk vind (ook al zegt hij er nix van), moet je het gewoon niet doen.

wietsie 04-04-2003 17:24

Hee.... ik vind op zich dat het moet kunnen!
jullie zijn toch gewoon goeie vrienden? kijk, als je meer voor haar volet ofzo is het anders...
ik kan me ook wel voorstellen dat die vriend het niet leuk vindt, het is wel z'n vriendin maar hij moet ook begrijpen dat jullei gewoon vriendne zijn, toch?
haha succes ermee!
kus wiets

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.