![]() |
jeugdzorg? of andere instanties
beste iedereen,
ik heb een vraag. ik wil graag in therapie, met iemand gaan praten, maar ik weet niet waar ik heen moet. ik heb slechte ervaringen met jeugdzorg, ik ben er nog nooit geweest ,maar de telefoon gesprekken die ik er mee heb gehad. voor het eerst belde ik in de zomervakantie, ja mevrouw u wordt op een wachtlijst geplaatst en we bellen u terug. nou, in nov nog niks, dus ik belde, nou mijn naam stond dus nergens op een wachtlijst dsu ik moest er op nieuw op, in januari zou ik gebeld worden, in maart was ik nog niet gebeld dus ik belde op. ik stond WEER nergens op een wachtlijst, ik ga het even voor u uitzoeken mevr, ik bel u zo spoedig mogelijk terug. ik ben nooit terug gebeld. sorry maar wat een KUT instantie?? weten jullie andere goede instellingen? liefst in kop van noord holland. vreindelijk bedankt. |
please
|
kijk anders in de gouden gids, daar zal het toch ook wel instaan, kus! wendy
|
Een paar hulpinstanties staan in het announcement:
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=51 |
heb je ze zelf gebeld of heeft je huisarts het geregeld..
dat van die wachtlijsten klopt btw wel.. de gemiddelde wachtlijst is 2 maanden voor het RIAGG, alleen bij mij was er bijv haast bij dus ik mocht na 1 maand al.. via de huisarts regelen zij het allemaal en lukt het geloof ik wel beter |
hum een vriendin van mij was naar het jipp gegaan en vanaf daar hadden ze haar doorgestuurd naar de jeugdzorg dat was goed gegaan...
anders kan je ook naar je huisarts gaan en door haar laten doorsturen, je hoeft niet bang te zijn dat je ouders er achter komen van ze hebben zwijgplicht, het enigste probleem is iets met de verzekring (moet je anders ff aan je huisarts vragen) succes |
Citaat:
maarrrrrr daar hoeft MIEP zich geen zorgen om te maken, misschien alleen handig om te weten voor andere mensen die in overweging namen hulp te gaan zoeken? |
Citaat:
heb ook hulp gezocht zonder dat mijn moeder er wat van weet... nu weet mijn moeder al het 1 en het ander dus kan ik het niet meer uit eigen ervaring zeggen... voor de mensjes hier, ga gewoon naar je huisarts die mag zowieso niks zeggen tegen je ouders en praat er met je huisarts over, succes |
Citaat:
dat is mooi dan :D |
Citaat:
Hoi, Graag zou ik met je in contact komen om met je te praten. In het dagelijkse leven heb ik veel gesprekken met jongeren. Het gaat daarbij om de meest uiteenlopende problemen maar ook gewoon mensen die even hun hart willen luchten. Stuur maar een mailtje als JIJ denkt dat dit je aanspreekt. Zo niet, ook goed ik ga me niet opdringen. Check ook even mijn details dan zie je mijn homepage/icq/msn etc. Ik ben zeer discreet en heb ervaring met jeugdzorg (als ex klant) zegmaar ervaringsdeskundige. mijn email adres is: idmind@icqmail.com en dit werkt ook voor msn en icq. Laat je niet door me afschrikken, ik sta voor je klaar. Groetjes, Peter |
@ idmind
echt lief!! ben jij al maatschappelijk werker ofzo? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |